θεμα με πιεση τουρμπο???
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
θεμα με πιεση τουρμπο???
Καλησπερα σε ολους....
Εχω ενα θεματακι με το αμαξι αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι λογικο η οχι....
Αμαξι:bravo tjet 120 με κουλερ εξατμηση εισαγωγη και προγραμα για 100ρον βενζινη..
Το προβληματακι εχει να κανει με την πιεση τουρμπο ειναι ρυθμισμενο για 1.5 οβερ....
αλλα σε καθημερινη χρηση παει 1.2-1.3...με το που το τρεξω λιγο κανω κανα 2-3 καλα πατηματακια μεχρι ¨κοφτη" μετα παει κανονικα 1.5....και για τις επομενες 2-3 μερες..μετα που κανω την νορμαλ διαρδομη για την δουλεια 30χλμ πανε ελα με νορμαλ ταχ/τες και χωρις κοφτες παλι οταν πατησω κανει 1.2-1.3.. με το που το κοφτιασω λιγο παλι ολα καλα....
υπαρχει κανα θεμα να εχει κανα πουρι καπου κατι και να το κολαει???
πεταλουδα καθαριζω σε καθε αλλαγη λαδιων δλδ καθε6.5 - 7 χιλιαδες..
Εχω ενα θεματακι με το αμαξι αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι λογικο η οχι....
Αμαξι:bravo tjet 120 με κουλερ εξατμηση εισαγωγη και προγραμα για 100ρον βενζινη..
Το προβληματακι εχει να κανει με την πιεση τουρμπο ειναι ρυθμισμενο για 1.5 οβερ....
αλλα σε καθημερινη χρηση παει 1.2-1.3...με το που το τρεξω λιγο κανω κανα 2-3 καλα πατηματακια μεχρι ¨κοφτη" μετα παει κανονικα 1.5....και για τις επομενες 2-3 μερες..μετα που κανω την νορμαλ διαρδομη για την δουλεια 30χλμ πανε ελα με νορμαλ ταχ/τες και χωρις κοφτες παλι οταν πατησω κανει 1.2-1.3.. με το που το κοφτιασω λιγο παλι ολα καλα....
υπαρχει κανα θεμα να εχει κανα πουρι καπου κατι και να το κολαει???
πεταλουδα καθαριζω σε καθε αλλαγη λαδιων δλδ καθε6.5 - 7 χιλιαδες..
georgebravo- Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI
Απ: θεμα με πιεση τουρμπο???
giorgi μηπως δεν δουλευει καλα η......κινεζια και καθεσαι και ανχωνεσαι τσαμπα?
Ξανακοιτα λιγο τη συνδεση στο μπαρομετρο και καθαρισε το σωληνακι με το Τ εκει.
Την πεταλουδα θα την "λιωσεις"!!!.Ποιος σου ειπε να την καθαριζεις τοσο συχνα?Υπερβολικο νομιζω.
Καλα ενα τετοιο θεμα δεν ειχες και παλιοτερα και το κανονισατε με το φωτη?
Οταν υποτιθεται εχεις το 1,5 αισθανεσαι πιο δυνατο το αμαξι και οταν εχει 1,2 την νοιωθεις την πτωση δυναμης και στο δρομο?Αν οχι τοτε ασ τον κινεζο και πιασε τον ιαπωνα....
Αυτο το κανει ετσι απο τοτε που συνδεσες την κινεζια?Η στην αρχη το οργανο εδειχνε καλα και καποια στιγμη αρχισε τα "γιουργια"?
Μηπως αρχισε τα παλαβα απο τοτε που εβαλλες το κουλερ και εκανες τις σωληνωσεις?Βαλε τα πραγματα σε διαδοχικη σειρα και ξεκινα αντιστροφα απο αυτο που εκανες τελευταια πριν αρχισει το προβλημα.
Αν εισαι σιγουρος λοιπον οτι το οργανο μετραει σωστα και δεν εχεις παντα το ιδιο οβερ τοτε κοιτας:
1)Ν75 και σωληνακια
2)Wastegate
3)Σωληνωσεις κουλερ και σιλικονες
4)Μαντεμι turbo kai πολλαπλης
5)Αναθυμιασεις
6)Χρονισμο (κοβει ο εγκεφαλος πιεση λογω λαθους αβανς)
7)Προβληματα στις φτερωτες
Ξανακοιτα λιγο τη συνδεση στο μπαρομετρο και καθαρισε το σωληνακι με το Τ εκει.
Την πεταλουδα θα την "λιωσεις"!!!.Ποιος σου ειπε να την καθαριζεις τοσο συχνα?Υπερβολικο νομιζω.
Καλα ενα τετοιο θεμα δεν ειχες και παλιοτερα και το κανονισατε με το φωτη?
Οταν υποτιθεται εχεις το 1,5 αισθανεσαι πιο δυνατο το αμαξι και οταν εχει 1,2 την νοιωθεις την πτωση δυναμης και στο δρομο?Αν οχι τοτε ασ τον κινεζο και πιασε τον ιαπωνα....
Αυτο το κανει ετσι απο τοτε που συνδεσες την κινεζια?Η στην αρχη το οργανο εδειχνε καλα και καποια στιγμη αρχισε τα "γιουργια"?
Μηπως αρχισε τα παλαβα απο τοτε που εβαλλες το κουλερ και εκανες τις σωληνωσεις?Βαλε τα πραγματα σε διαδοχικη σειρα και ξεκινα αντιστροφα απο αυτο που εκανες τελευταια πριν αρχισει το προβλημα.
Αν εισαι σιγουρος λοιπον οτι το οργανο μετραει σωστα και δεν εχεις παντα το ιδιο οβερ τοτε κοιτας:
1)Ν75 και σωληνακια
2)Wastegate
3)Σωληνωσεις κουλερ και σιλικονες
4)Μαντεμι turbo kai πολλαπλης
5)Αναθυμιασεις
6)Χρονισμο (κοβει ο εγκεφαλος πιεση λογω λαθους αβανς)
7)Προβληματα στις φτερωτες
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: θεμα με πιεση τουρμπο???
Κωστα αλλο θεμα ειχα τοττε και αλλο τορα..ναι οταν κανει 1.5 το αμαξι ειναι αερατο και στο 1.3 ειναι σαν κατι να το κρατααει πισω...ολα αυτα που ειπες εχουν περασει το τεστ οτι δεν εχουν θεμα...ο νου μου παει σε 2 πραγματα
1)οτι η σκαστρα εχει παει περιπατο γιατι εχω την μαμα τωρα πανω(131.000χλμ) πραγμα το οποιο θα αλλαξω με την πρωτη ευκαιρια με την Powerchips που εχω και θα λυθει η απορια μ..
και το αλλο οτι το ραγισμα στο ποπο της τουρμπινας εχει γινει τοσο μεγαλο που αλλαζει 'θεσεις' με τις θερμοκρασιες..
μικρο το κακο βεβαια μιας και το θεμα τουρμπο δεν με απασχολει πολυ γιατι ειναι πολυ μικρο για τα γουστα μου...οποτε τελειωνοντας με κατι λεπτομεριες που εχω για το στησμοο του αυτοκινητου φρενα μπροοστα που μαλλον θα μπουν Brembo max = υψηλης πιεσεις λαστιχα οι κανονικοι αποστατες που με αυτα που ειπε ο γιωργος μαλλον θα παω για 1.6 εκ μπρος πισω...μια εισαγωγη που θελω να κανω(οχιι οτι παιζει ρολο καθαρα και μονο για το ματι μου οταν ανοιγω το καπο) που θελω να τελειωσουν μεχρι τον 2/2015 μιας και μεσα πρεπει σε ολα αυτα πρεπει να βαλω και δισκο πλατο + μπουζι+ λαδια+ φιλτρα +βαλβολινες+οτι αλλο ξεχναω...θα παω και σε αλλαγη τουρμπο
1)οτι η σκαστρα εχει παει περιπατο γιατι εχω την μαμα τωρα πανω(131.000χλμ) πραγμα το οποιο θα αλλαξω με την πρωτη ευκαιρια με την Powerchips που εχω και θα λυθει η απορια μ..
και το αλλο οτι το ραγισμα στο ποπο της τουρμπινας εχει γινει τοσο μεγαλο που αλλαζει 'θεσεις' με τις θερμοκρασιες..
μικρο το κακο βεβαια μιας και το θεμα τουρμπο δεν με απασχολει πολυ γιατι ειναι πολυ μικρο για τα γουστα μου...οποτε τελειωνοντας με κατι λεπτομεριες που εχω για το στησμοο του αυτοκινητου φρενα μπροοστα που μαλλον θα μπουν Brembo max = υψηλης πιεσεις λαστιχα οι κανονικοι αποστατες που με αυτα που ειπε ο γιωργος μαλλον θα παω για 1.6 εκ μπρος πισω...μια εισαγωγη που θελω να κανω(οχιι οτι παιζει ρολο καθαρα και μονο για το ματι μου οταν ανοιγω το καπο) που θελω να τελειωσουν μεχρι τον 2/2015 μιας και μεσα πρεπει σε ολα αυτα πρεπει να βαλω και δισκο πλατο + μπουζι+ λαδια+ φιλτρα +βαλβολινες+οτι αλλο ξεχναω...θα παω και σε αλλαγη τουρμπο
georgebravo- Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI
Απ: θεμα με πιεση τουρμπο???
giorgi προσεξε τι γινεται για να γλυτωσεις ταλαιπωρια
α) η σκαστρα μας η μαμα Η τα παιζει Η δουλευει κανονικα...Δεν υπαρχει ημιμετρο σε αυτη, να χανει λιγο και τα λοιπα.Τη σκαστρα θα την καταλαβεις απο το συνεχες ξεφουσκωμα αφου δεν θα μπορει να κραταει ουτε .....υποπιεση που λεει ο λογος.Θα ακους να παιζουν κατι μπουρδουμπουρδου μπερδεματα και δεν θα κραταει ουτε 1.3.Τωρα αν θες να βαλεις την αλλη για τα γουστα σου, καντο αλλα να θυμασαι οτι πρεπει η μαμα να μενει φυσωμενη για να μην εχεις προβληματα.Μονο της bonalume η ηλεκτρονικη συνεργαζεται αμεσα με τα συστηματα του εγκεφαλου και δουλευει μονη της κανονικα.
2) αυτο που λες για τον ποπο μπορει να συμβαινει αλλα μπορει και οχι.Εγω με τa ραγισμαta παλια με vl36 μου εκανε κανονικα over παντου και παντα χαμηλα αλλα μετα τις 4,500 δεν κρατουσε την πιεση που ηταν ρυθμισμενο να εχει με αποτελεσμα στις 5,500 να ειναι το μισο απο αυτο που ειχε εξαρχης βαλει ο φωτης.Εγω ειχα και πολλαπλη σουρωτηρι εκτος απο τουρμπινα.Και βλεπεις οτι η δικια μου φτερωτη συμπιεστη δεν ειχε κανενα απολυτως προβλημα βαση και της ροπης που εβγαλε στου ακη.
3)το πατιναρισμα θα το δεις αν βαλεις 5η και πατησεις απο χαμηλα και το στροφομετρο κανει ανεβοκαταυασματα και μενεις στο ιδιο σημειο.Με 1,2,3 δε θα καταλαβεις τιποτα.Οτι εχεις βαρυ συμπλεκτη εχει να κανει με την κατασταση του κυλινδρακιου συμπλεκτη.(ρουλεμαν)Το οτι εχει 130,000χλμ δε μου λει τιποτα,μπορει να ειχε και 50,000 και να μην ειχε μεινει.....ουτε ινα πανω στο φερμουι στο δισκο.
4)φρενα πιο μεγαλα δεν χρειαζονται στα αμαξια μας.Χρειαζεσαι δισκο τρυπητο με τακακι αναλογο και σωληνακια με πολυ καλα υγρα φρενων.Γιατι να προσθετεις ανουσιο βαρος?Υπαρχει περιπτωση ποτε να πιασεις σε ευθεια 250 και μεσα σε δευτερολεπτα να πρεπει να μπεις σε στροφη με 60?Τα φρενα αγκυρες δεν προσδιδουν κατι παρα μονο αν τυχει να φρεναρεις εκτακτα και πολυ αποτομα στην εθνικη με κανα 180-200αρι η τελικη.Που αν τυχει κατι τετοιο σιγα και μην προλαβουν τα φρενα να κανουν κατι αν δεν μπορουν να υπστηριχθουν τα φρενα και απο το υπολοιπο στησιμο του αυτοκινητου.
5)αλλαγη τουρμπο σημαινει 2,000 ευρω και πανω για σωστη δουλεια στο 120αρι το δικο σου.
6)ειπες οτι τσεκαρες τη ν75.Με ποιο τροπο για εξηγησε μας λιγο.Γιατι σαν ηλεκτρονικο εξαρτημα ο μονος σιγουρος τροπος ειναι συντομη αντικατασταση με μια καινουρια ωστε να διπιστωσεις αν εξακολουθει η ιδια λειτουργια.Μονο μεσω εγκεφαλου μπορει να φανει κατι τετοιο,αλλα και εκει παλι δε μπορεις να εισαι σιγουρος.Αν θυμαμαι καλα ο φωτης μου ειχε πει παλια ο καλυτερος τριοπος ειναι αυτο που ανεφερα παραπανω.
Αν υπαρχει και αλλος πιο ευκολος τροπος παρακαλω να ανφερθει ωστε να ενημερωθουμε και οι υπολοιποι.
α) η σκαστρα μας η μαμα Η τα παιζει Η δουλευει κανονικα...Δεν υπαρχει ημιμετρο σε αυτη, να χανει λιγο και τα λοιπα.Τη σκαστρα θα την καταλαβεις απο το συνεχες ξεφουσκωμα αφου δεν θα μπορει να κραταει ουτε .....υποπιεση που λεει ο λογος.Θα ακους να παιζουν κατι μπουρδουμπουρδου μπερδεματα και δεν θα κραταει ουτε 1.3.Τωρα αν θες να βαλεις την αλλη για τα γουστα σου, καντο αλλα να θυμασαι οτι πρεπει η μαμα να μενει φυσωμενη για να μην εχεις προβληματα.Μονο της bonalume η ηλεκτρονικη συνεργαζεται αμεσα με τα συστηματα του εγκεφαλου και δουλευει μονη της κανονικα.
2) αυτο που λες για τον ποπο μπορει να συμβαινει αλλα μπορει και οχι.Εγω με τa ραγισμαta παλια με vl36 μου εκανε κανονικα over παντου και παντα χαμηλα αλλα μετα τις 4,500 δεν κρατουσε την πιεση που ηταν ρυθμισμενο να εχει με αποτελεσμα στις 5,500 να ειναι το μισο απο αυτο που ειχε εξαρχης βαλει ο φωτης.Εγω ειχα και πολλαπλη σουρωτηρι εκτος απο τουρμπινα.Και βλεπεις οτι η δικια μου φτερωτη συμπιεστη δεν ειχε κανενα απολυτως προβλημα βαση και της ροπης που εβγαλε στου ακη.
3)το πατιναρισμα θα το δεις αν βαλεις 5η και πατησεις απο χαμηλα και το στροφομετρο κανει ανεβοκαταυασματα και μενεις στο ιδιο σημειο.Με 1,2,3 δε θα καταλαβεις τιποτα.Οτι εχεις βαρυ συμπλεκτη εχει να κανει με την κατασταση του κυλινδρακιου συμπλεκτη.(ρουλεμαν)Το οτι εχει 130,000χλμ δε μου λει τιποτα,μπορει να ειχε και 50,000 και να μην ειχε μεινει.....ουτε ινα πανω στο φερμουι στο δισκο.
4)φρενα πιο μεγαλα δεν χρειαζονται στα αμαξια μας.Χρειαζεσαι δισκο τρυπητο με τακακι αναλογο και σωληνακια με πολυ καλα υγρα φρενων.Γιατι να προσθετεις ανουσιο βαρος?Υπαρχει περιπτωση ποτε να πιασεις σε ευθεια 250 και μεσα σε δευτερολεπτα να πρεπει να μπεις σε στροφη με 60?Τα φρενα αγκυρες δεν προσδιδουν κατι παρα μονο αν τυχει να φρεναρεις εκτακτα και πολυ αποτομα στην εθνικη με κανα 180-200αρι η τελικη.Που αν τυχει κατι τετοιο σιγα και μην προλαβουν τα φρενα να κανουν κατι αν δεν μπορουν να υπστηριχθουν τα φρενα και απο το υπολοιπο στησιμο του αυτοκινητου.
5)αλλαγη τουρμπο σημαινει 2,000 ευρω και πανω για σωστη δουλεια στο 120αρι το δικο σου.
6)ειπες οτι τσεκαρες τη ν75.Με ποιο τροπο για εξηγησε μας λιγο.Γιατι σαν ηλεκτρονικο εξαρτημα ο μονος σιγουρος τροπος ειναι συντομη αντικατασταση με μια καινουρια ωστε να διπιστωσεις αν εξακολουθει η ιδια λειτουργια.Μονο μεσω εγκεφαλου μπορει να φανει κατι τετοιο,αλλα και εκει παλι δε μπορεις να εισαι σιγουρος.Αν θυμαμαι καλα ο φωτης μου ειχε πει παλια ο καλυτερος τριοπος ειναι αυτο που ανεφερα παραπανω.
Αν υπαρχει και αλλος πιο ευκολος τροπος παρακαλω να ανφερθει ωστε να ενημερωθουμε και οι υπολοιποι.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την hobit-jet στις Πεμ 06 Νοε 2014, 02:27, 1 φορά
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: θεμα με πιεση τουρμπο???
δεν θα βαλω μεγαλυτερα φρενα κωστα απλα θα αλλαξω τα μαμα μιας και ειναι θεοστραβα με τα brembo max που ειναι απλα χαρακτα στις μαμα διαστασεις..
την ν75 την τσεκαρα αλλαζοντας την μιας και εχω μια δευτερη..και παλι τα ιδια...θα δουμε..προσπαθω να σκεφτω εαν εχω κανει γεμισματα βενζινης εκεινες τις ημερες και απλα το συνδιασα με τα πατηματα..γιατι μπορει και η 100 να μη ηταν καλη..ασχετα εαν βαζω παντα απο το ιδιο...
οσο για την αλλαγη του τουρμπο....το ξερω οτι ειναι πολλα τα λεφτε γιαυτο θελω να τελειωσω με ταπαραπανω πρωτα που θελω να κανω..και για να κατασταλαξω κι εγω τελικα ποιο ειναι το σετ απ που θελω να κανω...θελω δ uelv 1446...απλα μια vl36..δεν ξερω ακομα τι θελω και γιαυτο δεν εχω κανει και κατι...
την ν75 την τσεκαρα αλλαζοντας την μιας και εχω μια δευτερη..και παλι τα ιδια...θα δουμε..προσπαθω να σκεφτω εαν εχω κανει γεμισματα βενζινης εκεινες τις ημερες και απλα το συνδιασα με τα πατηματα..γιατι μπορει και η 100 να μη ηταν καλη..ασχετα εαν βαζω παντα απο το ιδιο...
οσο για την αλλαγη του τουρμπο....το ξερω οτι ειναι πολλα τα λεφτε γιαυτο θελω να τελειωσω με ταπαραπανω πρωτα που θελω να κανω..και για να κατασταλαξω κι εγω τελικα ποιο ειναι το σετ απ που θελω να κανω...θελω δ uelv 1446...απλα μια vl36..δεν ξερω ακομα τι θελω και γιαυτο δεν εχω κανει και κατι...
georgebravo- Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Πεμ 09 Ιουν 2016, 03:21 από antobbi
» Βραδυνή τσάρκα στην Θεσσαλονίκη 11/2/2016 09:00 μμ
Τετ 10 Φεβ 2016, 14:52 από antobbi
» Πωλειται εξατμιση
Σαβ 30 Ιαν 2016, 08:13 από lytostechnology
» Kοπή της πίτας fiatclubmakedonias.gr 2016
Τετ 13 Ιαν 2016, 14:24 από antobbi
» ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ
Παρ 20 Νοε 2015, 08:41 από alfabill38
» Εκδρομή μελών fiatclubmakedonias 15/11
Τρι 17 Νοε 2015, 02:15 από antobbi
» aftermarket δοχειο αναθυμιασεων
Τετ 30 Σεπ 2015, 13:41 από hobit-jet
» Συνάντηση Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου
Σαβ 05 Σεπ 2015, 03:10 από antobbi
» Εκδρομή 09/08/15 στο beach bar Sahara
Τετ 29 Ιουλ 2015, 02:39 από antobbi