Coilovers για Bravo
4 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 2
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:13, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
οποιος μαγκας μου γραψει τωρα μια δημοσιογραφικη περιληψη σε μια παραγραφο θα του βγαλω το καπελο!!!! Το λεω αυτο γιατι μερικα πραγματα που γραφονται στα φορουμ πρεπει και να αιτιολογουνται και να τεκμηριωνονται κοινως, δε γινεται λοιπον ολα τα πραγματα να αναλυονται μονο σε 2 σειρες.Σιγουρα καποια θεματα σε λιγες σειρες ανετα ξεκαθαριζουν αλλα το θεμα αναρτηση ειναι απο τα πιο "πλουσια" και θελει πολλα κιλα μελανης.....
Εγω το εχω πει ειναι απο τα πιο υποκειμενικα θεματα η αναρτηση και ποτέ μα ποτέ δεν ακουμε κανενα για το πως θα στησουμε το αμαξι μας αν δεν εχουμε προσωπικη εμπειρια και αισθηση αυτου που θελουμε να επιτυχουμε και αν δεν γνωριζουμε τι ειδους οδηγησιμοτητα θελουμε.Ουτε μπορουμε με σιγουρια να πουμε οτι επειδη στο πουντο η pss14 ηταν καπως αποτομη και σκληρη... θα ειναι και το ιδιο στο bravo.Επειδη στο σκορπιο του ckoum ειχα μπει και εγω τοτες οταν ειχε ερθει θεσσαλονικη μου εχει μεινει το ποσο αποτομα και ξερα γινοντουσαν οι αποσβεσεις,αλλα στο bravo που οδηγησα δεν υπηρχαν τετοια κοπανηματα.Οποτε θεωρω οτι στο diko μου με τις 17αρες η λειτουργια θα ειναι κατι ενδιαμεσο μεταξυ της 18αρας και της 16αρας που εχω κατ ιδιαν αποψη αλλα και παλι ειμαι 100% σιγουρος οτι θα εινα πιο μαλακη και συγχρονως πιο αποτελεσματικη απο τη β12.
Γκανταλφολυκε πολυ καλα εκανες και αγορασες παλι kw.Απο τη στιγμη που εκανες ενα πειραμα και σου πετυχε και εισαι ικανοποιημενος με το σεταρισμα σου για ποιο λογο να αλλαξεις σε pss14?Εχεις κανει ενα σεταρισμα που σε ευχαριστει δε βλεπω το λογο λοιπον να αλλαξεις.Εγω δεν νομιζω οτι ο ορος "καλυτερο" ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα καθως ειδαμε απο πρωτο χερι τη μεταξυ μας διαφορα αποψεων που μπορει να προκυπτει οπως και στο θεμα b8 me H&R ελατηρια..........
Εγω το εχω πει ειναι απο τα πιο υποκειμενικα θεματα η αναρτηση και ποτέ μα ποτέ δεν ακουμε κανενα για το πως θα στησουμε το αμαξι μας αν δεν εχουμε προσωπικη εμπειρια και αισθηση αυτου που θελουμε να επιτυχουμε και αν δεν γνωριζουμε τι ειδους οδηγησιμοτητα θελουμε.Ουτε μπορουμε με σιγουρια να πουμε οτι επειδη στο πουντο η pss14 ηταν καπως αποτομη και σκληρη... θα ειναι και το ιδιο στο bravo.Επειδη στο σκορπιο του ckoum ειχα μπει και εγω τοτες οταν ειχε ερθει θεσσαλονικη μου εχει μεινει το ποσο αποτομα και ξερα γινοντουσαν οι αποσβεσεις,αλλα στο bravo που οδηγησα δεν υπηρχαν τετοια κοπανηματα.Οποτε θεωρω οτι στο diko μου με τις 17αρες η λειτουργια θα ειναι κατι ενδιαμεσο μεταξυ της 18αρας και της 16αρας που εχω κατ ιδιαν αποψη αλλα και παλι ειμαι 100% σιγουρος οτι θα εινα πιο μαλακη και συγχρονως πιο αποτελεσματικη απο τη β12.
Γκανταλφολυκε πολυ καλα εκανες και αγορασες παλι kw.Απο τη στιγμη που εκανες ενα πειραμα και σου πετυχε και εισαι ικανοποιημενος με το σεταρισμα σου για ποιο λογο να αλλαξεις σε pss14?Εχεις κανει ενα σεταρισμα που σε ευχαριστει δε βλεπω το λογο λοιπον να αλλαξεις.Εγω δεν νομιζω οτι ο ορος "καλυτερο" ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα καθως ειδαμε απο πρωτο χερι τη μεταξυ μας διαφορα αποψεων που μπορει να προκυπτει οπως και στο θεμα b8 me H&R ελατηρια..........
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:14, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:14, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
όντως έχουν πολύ προσεγμένη δουλειά και φαίνεται με την πρώτη μάτια καλορίζικα καλοφόρετα
antobbi- Admin
- Posts : 110
Join date : 27/09/2013
Age : 33
Location : thessaloniki
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:11, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
λοιπον πρωτομηνια και να μπαινω και εγω στο κολπο σιγα σιγα.Αργησα αλλα υπηρχε λογος.Πρωτα απο ολα επρεπε να βρω τον καταλληλο αναρτησα γιατι εχω τισ δικες μου "κοκκινες γραμμες" και δεν συμβιβαζομαι.Αυτο σημαινει οτι:
1)ΔΕν θα βαλει αεροπιστολο
2)Θα εχει ειδικο μηχανημα συμπιεσης ελατηριων για την τοποθετηση των top mount
3)Θα με ακουει με ευλαβεια στο πως μπαινουν τα top mount και δε θα κανει του κεφαλιου του.
4)Στην ευθυγραμμιση και στο σεταρισμα του υψους θελω αυτο που θελω και οχι λιγο πανω λιγο κατω και η μια πανω στην αλλη και εγω πανω σε σενα!! lol!
5)Θα εχει σταθερο τρυπανι για να ανοιξουμε την 10αρα σε 12αρα τρυπα στη βαση των αμορτισερ για να περασει η καμπεροβιδα.
6)Θα εχει βοηθο, δεν θα κανω εγω το βοηθο και θα παρει και 100Ε μη τρελλαθουμε δηλαδη!
Αυτη η διαδικασια επιβαλλει επι τοπου "επιθεωρηση" στα μαγαζια τους ωστε να ειμαι 100% σιγουρος οτι οι "δεσμευσεις θα τηρηθουν με αποτελεσμα να παρει παραπανω χρονο στο που θα καταληξω τελικα.
Πρωτα απο ολα τα specs των ελατηριων και καποιες χρησιμες πληροφοριες
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/aw7pdh.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/2emg6rd.jpg
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/2w2hdp2.jpg
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/214up8w.jpg
Για το "περιεργο κοινο" οι βαλβιδες πληρωσης αζωτου
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/fmsa2s.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/29bgil5.jpg
Αγορασα καινουριες μαμα κατω λαστιχενιες βασεις πισω ελατηριων και αφου ελεγχθηκαν οι κωδικοι στο ε-περ περαστηκαν να ειναι ετοιμα
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/6e18bc.jpg
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/2eg5xrb.jpg
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/2ef2cfo.jpg
Παρατηρησα και κατι απιστευτο στο παχος της λαστιχενιας πατουρας των πισω ρυθμιστηριων καθως ειχανε διαφορα 1mm στο παχος, η οποια φαινεται και με γυμνο ματι.Αυτο αλλαζει τα δεδομενα στη μετρηση αποστασης για σωστη τοποθετηση βαση οδηγιων καθως εχεις ενα ορισμενο ευρος λειτουργιας (ανεβοκατεβασματος) και δε θες να βρεθεις εκτος (Πιο πανω φαινεται στις οδηγιες στην τελευταια φωτο οτι σστα πισω εχει ευρος 2,5-3,5cm απο εως συγκεκριμενο σημειο).Μπηκανε σημαδια ωστε να μην "χαθουμε" στο σεταρισμα και να ξερω ακριβως ποτε κανει ολοκληρη περιστροφη εχοντας υπολογισει ποσο αλλαζει το υψος αντιστοιχα.
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/15wj7mv.jpg
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/6zbt52.jpg
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/zwxef5.jpg
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/em3jk.jpg
Ελεγχθηκε το "φορεμα" των top mount
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/fz9f8z.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/rh0lch.jpg
και δειτε πως γινεται η κατω βαση ρουλεμαν απο λαθος θεση τοπ μαουντ και απο ασφιχτο αμορισερ λογω κομμενων πασων οπως τα πρωτα β8 του στιλο που ειχα παρει και κοψει.Φανταστητε το απαισιο δουλεμα και το θορυβο που προκαλουσε
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/1z588xx.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/vymcug.jpg
Στη συνεχεια πηρα αλφαδολαστιχο αλλα ηταν 3mm σε παχος -πραγμα επικινδυνο για τη λειτουργια του ελατηριου- και πηρα ενα αλλο λαστιχο βρυσης το οποιο ηταν 10mm διαμετρο και 1mm παχος και εκανα τη δουλεια μου.Πηρα αρκετες ωρες βεβαια για τι ηθελε πολυ κοψε ραψε και φαντασια!!!
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/2zjfexd.jpg
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/2115cua.jpg
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/x3srde.jpg
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/s6r3vn.jpg
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/bg1mz6.jpg
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/nla55e.jpg
και το τελικο ποτελεσμα
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/28mn5mb.jpg
Να μην ξεχασω στη φαρετρα προσθεστε και το "φτιαγμενο" αλλενακι για να σφιξω ανετα τα αμορτισερ.Λογω του μαυρου πλαστικου πλαισιου των υαλοκαθαριστηρων ειναι μικρη η αποσταση και δε χωραει κανονικο αλλενακι.Κανενας αναρτησας δε θα χαλασει δικο του εργαλειο για να σφιξει το αμορτισερ.Ελα μωρε θα πει και θα τα αφησει ετσι ασφηχτο."θα πιασει θα πιασει,ξερω εγω" makaka2τα γνωστα.
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/28bsbnm.jpg
Ειμαι ετοιμος απο εβδομαδα να τοποθετηθει λοιπον.
Stay tuned......
1)ΔΕν θα βαλει αεροπιστολο
2)Θα εχει ειδικο μηχανημα συμπιεσης ελατηριων για την τοποθετηση των top mount
3)Θα με ακουει με ευλαβεια στο πως μπαινουν τα top mount και δε θα κανει του κεφαλιου του.
4)Στην ευθυγραμμιση και στο σεταρισμα του υψους θελω αυτο που θελω και οχι λιγο πανω λιγο κατω και η μια πανω στην αλλη και εγω πανω σε σενα!! lol!
5)Θα εχει σταθερο τρυπανι για να ανοιξουμε την 10αρα σε 12αρα τρυπα στη βαση των αμορτισερ για να περασει η καμπεροβιδα.
6)Θα εχει βοηθο, δεν θα κανω εγω το βοηθο και θα παρει και 100Ε μη τρελλαθουμε δηλαδη!
Αυτη η διαδικασια επιβαλλει επι τοπου "επιθεωρηση" στα μαγαζια τους ωστε να ειμαι 100% σιγουρος οτι οι "δεσμευσεις θα τηρηθουν με αποτελεσμα να παρει παραπανω χρονο στο που θα καταληξω τελικα.
Πρωτα απο ολα τα specs των ελατηριων και καποιες χρησιμες πληροφοριες
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/aw7pdh.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/2emg6rd.jpg
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/2w2hdp2.jpg
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/214up8w.jpg
Για το "περιεργο κοινο" οι βαλβιδες πληρωσης αζωτου
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/fmsa2s.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/29bgil5.jpg
Αγορασα καινουριες μαμα κατω λαστιχενιες βασεις πισω ελατηριων και αφου ελεγχθηκαν οι κωδικοι στο ε-περ περαστηκαν να ειναι ετοιμα
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/6e18bc.jpg
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/2eg5xrb.jpg
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/2ef2cfo.jpg
Παρατηρησα και κατι απιστευτο στο παχος της λαστιχενιας πατουρας των πισω ρυθμιστηριων καθως ειχανε διαφορα 1mm στο παχος, η οποια φαινεται και με γυμνο ματι.Αυτο αλλαζει τα δεδομενα στη μετρηση αποστασης για σωστη τοποθετηση βαση οδηγιων καθως εχεις ενα ορισμενο ευρος λειτουργιας (ανεβοκατεβασματος) και δε θες να βρεθεις εκτος (Πιο πανω φαινεται στις οδηγιες στην τελευταια φωτο οτι σστα πισω εχει ευρος 2,5-3,5cm απο εως συγκεκριμενο σημειο).Μπηκανε σημαδια ωστε να μην "χαθουμε" στο σεταρισμα και να ξερω ακριβως ποτε κανει ολοκληρη περιστροφη εχοντας υπολογισει ποσο αλλαζει το υψος αντιστοιχα.
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/15wj7mv.jpg
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/6zbt52.jpg
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/zwxef5.jpg
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/em3jk.jpg
Ελεγχθηκε το "φορεμα" των top mount
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/fz9f8z.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/rh0lch.jpg
και δειτε πως γινεται η κατω βαση ρουλεμαν απο λαθος θεση τοπ μαουντ και απο ασφιχτο αμορισερ λογω κομμενων πασων οπως τα πρωτα β8 του στιλο που ειχα παρει και κοψει.Φανταστητε το απαισιο δουλεμα και το θορυβο που προκαλουσε
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/1z588xx.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/vymcug.jpg
Στη συνεχεια πηρα αλφαδολαστιχο αλλα ηταν 3mm σε παχος -πραγμα επικινδυνο για τη λειτουργια του ελατηριου- και πηρα ενα αλλο λαστιχο βρυσης το οποιο ηταν 10mm διαμετρο και 1mm παχος και εκανα τη δουλεια μου.Πηρα αρκετες ωρες βεβαια για τι ηθελε πολυ κοψε ραψε και φαντασια!!!
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/2zjfexd.jpg
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/2115cua.jpg
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/x3srde.jpg
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/s6r3vn.jpg
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/bg1mz6.jpg
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/nla55e.jpg
και το τελικο ποτελεσμα
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/28mn5mb.jpg
Να μην ξεχασω στη φαρετρα προσθεστε και το "φτιαγμενο" αλλενακι για να σφιξω ανετα τα αμορτισερ.Λογω του μαυρου πλαστικου πλαισιου των υαλοκαθαριστηρων ειναι μικρη η αποσταση και δε χωραει κανονικο αλλενακι.Κανενας αναρτησας δε θα χαλασει δικο του εργαλειο για να σφιξει το αμορτισερ.Ελα μωρε θα πει και θα τα αφησει ετσι ασφηχτο."θα πιασει θα πιασει,ξερω εγω" makaka2τα γνωστα.
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/28bsbnm.jpg
Ειμαι ετοιμος απο εβδομαδα να τοποθετηθει λοιπον.
Stay tuned......
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Coilovers για Bravo
Αντε κωστα με το καλο θελω να ακουσω εντιπωσεις στην πραξη με τις 17ρες...μιας και μπορει να βαλω πανω τον σεπτεμβριο τις δικες μου 17ρες...
georgebravo- Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI
Απ: Coilovers για Bravo
λοιπον η αναρτηση μπηκε και εκανα σημερα αμορτισερομετρηση στην pss14 αφου πρωτα εβαλα απο την αρχη αζωτο 36 και εκανα και ζυγοσταθμιση.Ξαναεβαλα αζωτο απο την αρχη, δηλαδη αδειασα και ξαναγεμισα γιατι με το δηθεν αζωτο που εχουν καποιοι εφτασε μεσα το λαστιχο να δειχνει .....40!!!!!
Συμπληρωσα καπου αλλου παλιοτερα, οχι εκει που πηγα σημερα με αποτελεσμα να ανακατευτει αερας μεσα και στο τελος να γινει ολο αερασ κοπανιστος.Εντωμεταξυ καποια στιγμη το εριξα στο 34 να κανω καποια δοκιμη με την αναρτηση και μετα ξαναεβαλα 36,αλλα δυστηχως εκεινο δεν ηταν ποτε αζωτο με τα ασχημα αποτελεσματα να εχει φτασει το λαστιχο 40 και η pss na κοπαναει και να τιναζει μανιασμενα.Δε θα μπορουσε να κανει και αλλιως βεβαια με το σο αερα που με τη ζεστουλα τωρα παιζει να ανεβαινε κιαλλο. Το χειροτερο ειναι με τα μετρητηρια που εχουν οπου το καθενα δειχνει και αλλα πραγματα και μπερδευουν ακομα παραπανω την κατασταση.Οποτε προσοχη αν βαζετε αζωτο θα βαζετε και θα συμπληρωνετε παντα στο ιδιο λαστιχαδικο.
Ακομη δεν εβαλα σινεμπλοκ η ψαλιδια οποτε τελικη συμπεριφορα και απολυτη αισθηση δεν μπορω να πω αλλα σιγουρα μπορω να πω τα εξης:
1) Επεσα εξω στο ποσο ανετη περιμενα να ειναι.Σε αυτο που ειχα οδηγησει με 16αρι λαστιχα ηταν εντελως διαφορετικη η αναρτηση.Εμενα ειναι πολυ πιο σφιχτη με παραπανω θορυβο στην κανονικη λειτουργια χωρις bump stops και φραπεδοκατασταση κατω απο τα 60-80 χλμ σε ασχημους δρομους σε αρκετα σημεια της θεσσαλονικης.
2) εδειξε στο μηχανημα στην ρυθμιση δοκιμης GT 75% στα πισω με πολυ καλο διαγραμμα αποσβεσης και 73% στο αριστερο μπροστα και ενα απογοητευτικο 67% μπροστα δεξια αλλα αυτο μπορει να οφειλεται και στα κομμενα δισκοειδη σινεμπλοκ καθως στο αμορτισερομετρο ολα μα ολα τα κομματια της αναρτησης παιζουν ρολο στο νουμερο και στις καμπυλες αποσβεσησης που θα σχεδιαστουν στην οθονη.Οταν αλλαξω ψαλιδια θα ξαναμετρησω να δω.
Το χου της υποθεσης ηταν οτι πρωτα το δοκιμασαμε στην εντελως extreme σπορτ δοκιμη οπου δεν περασε κανενα αμορτισερ της pss14 το 30% Δε νομιζω ομως κανενα αμορτισερ απο οποιονδηποτε coilover συνδυασμο gia to bravo t-jet να ξεπερνουσε αυτα τα νουμερα καθως ηταν ελεγχος για αναρτησεις πιστας και πολυ ακριβων σπορ αναρτησεων υπεραυτοκινητων οπως ferrari kai buggati.Καμμια ohlins ομως ισως να εγραφε κανα καλυτερο νουμερο σε αυτη τη δοκιμη.Αυτο λοιπον δειχνει τα περιθωρια βελτιωσης που παιρνει το μονομπουκαλο tis bilstein και μπορει ο κυρλαγκιτσης να δωσει οταν ερθει η ωρα της ανακατασκευης.Πως γινεται ομως να μην ειναι σε προδιαγραφες σπορτ και να ειναι και τοσο σφιχτη σε αισθηση συγχρονως δε μπορω να το καταλαβω.
3)Πανω απο τα 80 αρχιζεις να την ευχαριστιεσαι οπου αντιλαμβανεσαι τη μεγαλη διαφορα στη σταθεροτητα και στην κατευθηντικοτητα.Βεβαια εχει και το κακο οτι καταλαβαινεις και την παραμικρη ατελεια του δρομου...Απλα οσο και να το πιεζεις νομιζεις οτι δεν θα σε προδωσει ποτε.Πας εξισου γρηγορα και σε κλειστο κομματι με στροφες σε χαμηλοτερη ταχυτητα αλλα πρεπει ο δρομος να μην εχει πολλες εγκαρσιες και κατσαρωματα ανωμαλιες γιατι λογω της "ξεροτητας "με την οποια τρωει τις ανωμαλιες σε μικρες ταχυτητες μπορει ευκολα να σε μπερδευει στο τιμονι, μεχρι και να σε στειλει στο απεναντι ...φαραγγι οταν εισαι στο οριο.Τα μουτρα ειναι πιο ευαισθητα απο τον κωλο μεχρι στιγμης αλλα με το σωστο αζωτο ειναι βραχος.Την παραμικρη παραφωνια ομως στο μπροστινο συστημα θα την καταλαβεις αμεσως.
Με τα καινουρια ψαλιδια θα ποσταρω παλι αναλυτικα.
Συμπληρωσα καπου αλλου παλιοτερα, οχι εκει που πηγα σημερα με αποτελεσμα να ανακατευτει αερας μεσα και στο τελος να γινει ολο αερασ κοπανιστος.Εντωμεταξυ καποια στιγμη το εριξα στο 34 να κανω καποια δοκιμη με την αναρτηση και μετα ξαναεβαλα 36,αλλα δυστηχως εκεινο δεν ηταν ποτε αζωτο με τα ασχημα αποτελεσματα να εχει φτασει το λαστιχο 40 και η pss na κοπαναει και να τιναζει μανιασμενα.Δε θα μπορουσε να κανει και αλλιως βεβαια με το σο αερα που με τη ζεστουλα τωρα παιζει να ανεβαινε κιαλλο. Το χειροτερο ειναι με τα μετρητηρια που εχουν οπου το καθενα δειχνει και αλλα πραγματα και μπερδευουν ακομα παραπανω την κατασταση.Οποτε προσοχη αν βαζετε αζωτο θα βαζετε και θα συμπληρωνετε παντα στο ιδιο λαστιχαδικο.
Ακομη δεν εβαλα σινεμπλοκ η ψαλιδια οποτε τελικη συμπεριφορα και απολυτη αισθηση δεν μπορω να πω αλλα σιγουρα μπορω να πω τα εξης:
1) Επεσα εξω στο ποσο ανετη περιμενα να ειναι.Σε αυτο που ειχα οδηγησει με 16αρι λαστιχα ηταν εντελως διαφορετικη η αναρτηση.Εμενα ειναι πολυ πιο σφιχτη με παραπανω θορυβο στην κανονικη λειτουργια χωρις bump stops και φραπεδοκατασταση κατω απο τα 60-80 χλμ σε ασχημους δρομους σε αρκετα σημεια της θεσσαλονικης.
2) εδειξε στο μηχανημα στην ρυθμιση δοκιμης GT 75% στα πισω με πολυ καλο διαγραμμα αποσβεσης και 73% στο αριστερο μπροστα και ενα απογοητευτικο 67% μπροστα δεξια αλλα αυτο μπορει να οφειλεται και στα κομμενα δισκοειδη σινεμπλοκ καθως στο αμορτισερομετρο ολα μα ολα τα κομματια της αναρτησης παιζουν ρολο στο νουμερο και στις καμπυλες αποσβεσησης που θα σχεδιαστουν στην οθονη.Οταν αλλαξω ψαλιδια θα ξαναμετρησω να δω.
Το χου της υποθεσης ηταν οτι πρωτα το δοκιμασαμε στην εντελως extreme σπορτ δοκιμη οπου δεν περασε κανενα αμορτισερ της pss14 το 30% Δε νομιζω ομως κανενα αμορτισερ απο οποιονδηποτε coilover συνδυασμο gia to bravo t-jet να ξεπερνουσε αυτα τα νουμερα καθως ηταν ελεγχος για αναρτησεις πιστας και πολυ ακριβων σπορ αναρτησεων υπεραυτοκινητων οπως ferrari kai buggati.Καμμια ohlins ομως ισως να εγραφε κανα καλυτερο νουμερο σε αυτη τη δοκιμη.Αυτο λοιπον δειχνει τα περιθωρια βελτιωσης που παιρνει το μονομπουκαλο tis bilstein και μπορει ο κυρλαγκιτσης να δωσει οταν ερθει η ωρα της ανακατασκευης.Πως γινεται ομως να μην ειναι σε προδιαγραφες σπορτ και να ειναι και τοσο σφιχτη σε αισθηση συγχρονως δε μπορω να το καταλαβω.
3)Πανω απο τα 80 αρχιζεις να την ευχαριστιεσαι οπου αντιλαμβανεσαι τη μεγαλη διαφορα στη σταθεροτητα και στην κατευθηντικοτητα.Βεβαια εχει και το κακο οτι καταλαβαινεις και την παραμικρη ατελεια του δρομου...Απλα οσο και να το πιεζεις νομιζεις οτι δεν θα σε προδωσει ποτε.Πας εξισου γρηγορα και σε κλειστο κομματι με στροφες σε χαμηλοτερη ταχυτητα αλλα πρεπει ο δρομος να μην εχει πολλες εγκαρσιες και κατσαρωματα ανωμαλιες γιατι λογω της "ξεροτητας "με την οποια τρωει τις ανωμαλιες σε μικρες ταχυτητες μπορει ευκολα να σε μπερδευει στο τιμονι, μεχρι και να σε στειλει στο απεναντι ...φαραγγι οταν εισαι στο οριο.Τα μουτρα ειναι πιο ευαισθητα απο τον κωλο μεχρι στιγμης αλλα με το σωστο αζωτο ειναι βραχος.Την παραμικρη παραφωνια ομως στο μπροστινο συστημα θα την καταλαβεις αμεσως.
Με τα καινουρια ψαλιδια θα ποσταρω παλι αναλυτικα.
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» Kατώμπαρα custom made για Bravo
» Tιμόνι σε Bravo T-jet
» εξατμιση για bravo t jet
» Σινεμπλόκ πολυουρεθάνης για Bravo
» Πατιναρισμα συμπλεκτη bravo t-jet
» Tιμόνι σε Bravo T-jet
» εξατμιση για bravo t jet
» Σινεμπλόκ πολυουρεθάνης για Bravo
» Πατιναρισμα συμπλεκτη bravo t-jet
Σελίδα 2 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Πεμ 09 Ιουν 2016, 03:21 από antobbi
» Βραδυνή τσάρκα στην Θεσσαλονίκη 11/2/2016 09:00 μμ
Τετ 10 Φεβ 2016, 14:52 από antobbi
» Πωλειται εξατμιση
Σαβ 30 Ιαν 2016, 08:13 από lytostechnology
» Kοπή της πίτας fiatclubmakedonias.gr 2016
Τετ 13 Ιαν 2016, 14:24 από antobbi
» ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ
Παρ 20 Νοε 2015, 08:41 από alfabill38
» Εκδρομή μελών fiatclubmakedonias 15/11
Τρι 17 Νοε 2015, 02:15 από antobbi
» aftermarket δοχειο αναθυμιασεων
Τετ 30 Σεπ 2015, 13:41 από hobit-jet
» Συνάντηση Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου
Σαβ 05 Σεπ 2015, 03:10 από antobbi
» Εκδρομή 09/08/15 στο beach bar Sahara
Τετ 29 Ιουλ 2015, 02:39 από antobbi