Coilovers για Bravo
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:07, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
Γιωργο εσυ ποια λαστιχα εχεις???εμφανισιακα με κρατησε το syrion δεν ξερω ομως και απο ποιοτητα τι κανει...τα bridgestone τα ξερω και θα ηθελα να δοκμασω και κατι αλλο..τα advan δεν τα ξερω καθολου αλλα απο το ματι μου κανουν ποιο πολυ για track day only
georgebravo- Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:08, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:08, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
λοιπον οδηγησα το bravo του γιωργι με την ps14 kai εκανα τη συγκριση με το β12 το δικο μου.
Καταρχην να υπενθυμισω το 55αρι προφιλ του γιοργι και το 45αρι το δικο μου με οτι αυτο συνεπαγεται στην αναγωγη για την λειτουργια στο δικο μου.
Να πω επισης οτι σκοπος μου δεν ηταν να το δω στο οριο και πως στριβει γενικα η πως κραταει το αμαξωμα στα πολλα καθως με το δικο μου θα εχει ουτως η αλλως αρκετη διαφορα καθως εγω εχω 17αρα ζαντα και καμπεροβιδες.Το οτι θα στριβει το αυτοκινητο ειναι γεγονος,αλλα το θεμα ειναι να μην ειναι πιο σκληρη και ανισορροπη απο την αρκετα σκληρη β12 που εχω.Σκοπος μου ηταν να δω το πως δουλευει σε σχεση με τη β12 σε συγκεκριμενα κομματια που ειχα στο μυαλο μου και ξερω ποσο με ενοχλει η συμπεριφορα του αυτοκινητου μου οταν περναω απο εκεινα τα σημεια.Επισης με ενδιεφερε πολυ το πως ξεκιναει και το πως φρεναρει.
Πρωτα ξεκινησα με αρκετα σιγανα περασματακια με 20-30χλμ πανω απο τις κλασσικες πλαστικες μπαριερες που εχει κατα μηκος στο παρκινγκ στο carrefour kai ekana kai mia kyklikh sto rounδabout με τις μπαριερες με σταθερη ταχυτητα σε καθε μπαριερα με συνεχομενη δεξια στροφη.Εδω ειχαμε το εξης παραδοξο.Τα μουτρα της ps14 ειναι καλυτερα χωρις να τιναζουν το τιμονι σε καθε bump alla ο κωλος ειναι "ατακτος" και τιναζει με πολυ θορυβο.Το αντιθετο κανει η β12, εχει μουτρα "διχασμενη προσωπικοτητα" και κωλο βιδωμενο με λιγοτερο τιναγμα και θορυβο.Πραγμα που δεν περιμενα να εινai οκωλος της β12 πιο "ησυχος" απο την ps14.Σε χαμηλες ταχυτητες γενικα oi 2 αναρτησεις δεν μπορω να πω οτι εχουν διαφορα σε αισθηση σφιξιματος κοπανηματος και θορυβου.
Στη συνεχεια εκανα μια κλειστη αριστερη 360 μοιρων με σταθερο γκαζι θελοντας να σπασω την προσφυση και να δωσω κλιση στο αμαξωμα και γενικα να νιωσω αβολα στη θεση του οδηγου ωστε να με κανει να θελω να σταματησω, αλλα εδω καταλαβα οτι γερνει λιγοτερο απο το δικο μου και ειναι πιο ανετο στην αποτομη αλλαγη κατευθυνσης ακομα και σε χαμηλη ταχυτητα.Ενιωσα ομως και οτι αν συνεχιζα σε πιο εντονο ρυθμο θα κυνηγουσα τον κωλο.Γενικα στις δοκιμες σε χαμηλη ταχυτητα μου εδωσε την ιδεα οτι η ps πρεπει να δουλευει γενικα καπως υπερστροφικα ενω η β12 επιβεβαιωσε για αλλη μια φορα τον υποστροφικο της χαρακτηρα.
Το ωραιο ομως και περιεργο της υποθεσης ειναι οτι η ps14 ειναι "transformer" και οσο ανεβαινουν οι ταχυτητες τοσο πιο γλυκες γινονται οι αποσβεσεις και τοσο πιο πολυ εμπιστοσυνη εμπνεει για τους οποιουσδηποτε χειρισμους.Ενω σε χαμηλες ταχυτητες κοπαναει οπως η β12...... σε πιο γρηγορους ρυθμους απλα δεν υπαρχει συγκριση.Το οδηγησα σε 2 σημεια που ειναι οτι χειροτερο οταν περναω με το δικο μου.Στην περιφερειακη πισω απο το κοσμος οπου εχει ενα σημειο στην αριστερη λωριδα που οποτε περναω με 130 γινομαι "ντιουκς" και μετα τα πρασινα φαναρια απο αεροδρομιο προς ικεα που στη μεσαια λωριδα εξεχουν τα φρεατια και γινεται η μαχη του Δραμαλη.
Στην πρωτη περιπτωση η αποσβεση της αναρτησης απλα με αφησε αφωνο καθως οχι μονο δεν τιναξε ξεχωριστα η αριστερη με τη δεξια πλευρα αλλα εκανε μια ενιαια κινηση κατω-πανω και εφυγε ευθεια σαν να με τραβαγε μαγνητης με τη μουρη να ειναι κολλημενη στην ευθεια χωρις να "μπερδευει".Θα μπορουσα ανετα να καθαριζω μπανανα και να πιανω το τιμονι συγχρονως με τετοια συμπεριφορα αναρτησης σε τετοιο σημειο!!!!.Στη δευτερη περιπτωση πραγματικα δεν πιστευα οτι περναγα πανω απο τα φρεατια εκεινη τη στιγμη.Απλα τα καταπινε,ουτα γκαπ ουτε γκουπ και εντελως αναισθητο το αμαξωμα απο το τι συμβαινει κατω στους τροχους.Με τη β12 στο συγκεκριμενο σημειο οταν περναω νομιζω οτι τα φρεατια ειναι μεγαλοι γρυλοι που οταν παταει ο τροχος τιναζουν ολο το αμαξι πανω.Τοσο σκληρη την αισθανομαι τη β12.
Φρεναρει σαν αρμα μαχης.Τελος.Δεν χρειαζονται παραπανησια λογια πανω σε αυτο.Ουτε υποψια κινησης πανω κατω της μουρης στο "κοκκαλωμα" και ξεκιναει επισης αριστα και αν δυναμωσει τα ατια του θα κανει πολλους ανυποψιαστους να τριβουν τα ματια τους με τα 16αρια ζαντολαστιχα που εχει.Τωρα μενει μονο να μας πει ο γιοργις ποσο χαμηλωμενο ειναι.Μετρα οπως ειπαμε γιοργι και ποσταρε .
Κλεινοντας να προσθεσω οτι βαζουμε ενα πολλαπλασιαστη σκληροτητας παραπανω για τα 17αρια ζαντολαστιχα αλλα και παλι θεωρω οτι η pss14 στα 225/45 17 δεν θα κοπαναει οσο η β12 και θα συμπεριφερεται οσο τελεια και στα 16αρια.
Να συμπηρωσω οτι ο γιοργις εχει και αποστατες αλλα δεν θεωρω οτι επηρεασαν σε κατι θετικα στις συγκεκριμενες συντομες δοκιμες που εκανα.
Με γνωμονα λοιπον και την επισκευασιμοτητα του κιτ και μαλιστα που μπορει να γινεται στην πολη μας ευκολα απο την jamsport στην σινδο, δε νομιζω οτι υπαρχει καποιος ενδοιασμος στο να την παραγγειλω αμεσα.
Καταρχην να υπενθυμισω το 55αρι προφιλ του γιοργι και το 45αρι το δικο μου με οτι αυτο συνεπαγεται στην αναγωγη για την λειτουργια στο δικο μου.
Να πω επισης οτι σκοπος μου δεν ηταν να το δω στο οριο και πως στριβει γενικα η πως κραταει το αμαξωμα στα πολλα καθως με το δικο μου θα εχει ουτως η αλλως αρκετη διαφορα καθως εγω εχω 17αρα ζαντα και καμπεροβιδες.Το οτι θα στριβει το αυτοκινητο ειναι γεγονος,αλλα το θεμα ειναι να μην ειναι πιο σκληρη και ανισορροπη απο την αρκετα σκληρη β12 που εχω.Σκοπος μου ηταν να δω το πως δουλευει σε σχεση με τη β12 σε συγκεκριμενα κομματια που ειχα στο μυαλο μου και ξερω ποσο με ενοχλει η συμπεριφορα του αυτοκινητου μου οταν περναω απο εκεινα τα σημεια.Επισης με ενδιεφερε πολυ το πως ξεκιναει και το πως φρεναρει.
Πρωτα ξεκινησα με αρκετα σιγανα περασματακια με 20-30χλμ πανω απο τις κλασσικες πλαστικες μπαριερες που εχει κατα μηκος στο παρκινγκ στο carrefour kai ekana kai mia kyklikh sto rounδabout με τις μπαριερες με σταθερη ταχυτητα σε καθε μπαριερα με συνεχομενη δεξια στροφη.Εδω ειχαμε το εξης παραδοξο.Τα μουτρα της ps14 ειναι καλυτερα χωρις να τιναζουν το τιμονι σε καθε bump alla ο κωλος ειναι "ατακτος" και τιναζει με πολυ θορυβο.Το αντιθετο κανει η β12, εχει μουτρα "διχασμενη προσωπικοτητα" και κωλο βιδωμενο με λιγοτερο τιναγμα και θορυβο.Πραγμα που δεν περιμενα να εινai οκωλος της β12 πιο "ησυχος" απο την ps14.Σε χαμηλες ταχυτητες γενικα oi 2 αναρτησεις δεν μπορω να πω οτι εχουν διαφορα σε αισθηση σφιξιματος κοπανηματος και θορυβου.
Στη συνεχεια εκανα μια κλειστη αριστερη 360 μοιρων με σταθερο γκαζι θελοντας να σπασω την προσφυση και να δωσω κλιση στο αμαξωμα και γενικα να νιωσω αβολα στη θεση του οδηγου ωστε να με κανει να θελω να σταματησω, αλλα εδω καταλαβα οτι γερνει λιγοτερο απο το δικο μου και ειναι πιο ανετο στην αποτομη αλλαγη κατευθυνσης ακομα και σε χαμηλη ταχυτητα.Ενιωσα ομως και οτι αν συνεχιζα σε πιο εντονο ρυθμο θα κυνηγουσα τον κωλο.Γενικα στις δοκιμες σε χαμηλη ταχυτητα μου εδωσε την ιδεα οτι η ps πρεπει να δουλευει γενικα καπως υπερστροφικα ενω η β12 επιβεβαιωσε για αλλη μια φορα τον υποστροφικο της χαρακτηρα.
Το ωραιο ομως και περιεργο της υποθεσης ειναι οτι η ps14 ειναι "transformer" και οσο ανεβαινουν οι ταχυτητες τοσο πιο γλυκες γινονται οι αποσβεσεις και τοσο πιο πολυ εμπιστοσυνη εμπνεει για τους οποιουσδηποτε χειρισμους.Ενω σε χαμηλες ταχυτητες κοπαναει οπως η β12...... σε πιο γρηγορους ρυθμους απλα δεν υπαρχει συγκριση.Το οδηγησα σε 2 σημεια που ειναι οτι χειροτερο οταν περναω με το δικο μου.Στην περιφερειακη πισω απο το κοσμος οπου εχει ενα σημειο στην αριστερη λωριδα που οποτε περναω με 130 γινομαι "ντιουκς" και μετα τα πρασινα φαναρια απο αεροδρομιο προς ικεα που στη μεσαια λωριδα εξεχουν τα φρεατια και γινεται η μαχη του Δραμαλη.
Στην πρωτη περιπτωση η αποσβεση της αναρτησης απλα με αφησε αφωνο καθως οχι μονο δεν τιναξε ξεχωριστα η αριστερη με τη δεξια πλευρα αλλα εκανε μια ενιαια κινηση κατω-πανω και εφυγε ευθεια σαν να με τραβαγε μαγνητης με τη μουρη να ειναι κολλημενη στην ευθεια χωρις να "μπερδευει".Θα μπορουσα ανετα να καθαριζω μπανανα και να πιανω το τιμονι συγχρονως με τετοια συμπεριφορα αναρτησης σε τετοιο σημειο!!!!.Στη δευτερη περιπτωση πραγματικα δεν πιστευα οτι περναγα πανω απο τα φρεατια εκεινη τη στιγμη.Απλα τα καταπινε,ουτα γκαπ ουτε γκουπ και εντελως αναισθητο το αμαξωμα απο το τι συμβαινει κατω στους τροχους.Με τη β12 στο συγκεκριμενο σημειο οταν περναω νομιζω οτι τα φρεατια ειναι μεγαλοι γρυλοι που οταν παταει ο τροχος τιναζουν ολο το αμαξι πανω.Τοσο σκληρη την αισθανομαι τη β12.
Φρεναρει σαν αρμα μαχης.Τελος.Δεν χρειαζονται παραπανησια λογια πανω σε αυτο.Ουτε υποψια κινησης πανω κατω της μουρης στο "κοκκαλωμα" και ξεκιναει επισης αριστα και αν δυναμωσει τα ατια του θα κανει πολλους ανυποψιαστους να τριβουν τα ματια τους με τα 16αρια ζαντολαστιχα που εχει.Τωρα μενει μονο να μας πει ο γιοργις ποσο χαμηλωμενο ειναι.Μετρα οπως ειπαμε γιοργι και ποσταρε .
Κλεινοντας να προσθεσω οτι βαζουμε ενα πολλαπλασιαστη σκληροτητας παραπανω για τα 17αρια ζαντολαστιχα αλλα και παλι θεωρω οτι η pss14 στα 225/45 17 δεν θα κοπαναει οσο η β12 και θα συμπεριφερεται οσο τελεια και στα 16αρια.
Να συμπηρωσω οτι ο γιοργις εχει και αποστατες αλλα δεν θεωρω οτι επηρεασαν σε κατι θετικα στις συγκεκριμενες συντομες δοκιμες που εκανα.
Με γνωμονα λοιπον και την επισκευασιμοτητα του κιτ και μαλιστα που μπορει να γινεται στην πολη μας ευκολα απο την jamsport στην σινδο, δε νομιζω οτι υπαρχει καποιος ενδοιασμος στο να την παραγγειλω αμεσα.
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Coilovers για Bravo
Kωστα παω βολτα την κουκλα μετραω και ποσταρο..οι αποστατες ειναι λιγοι για να κανουν διαφορα ειναι 5μμ προστα και 1πισω μπηκαν δοκιμαστικα μεχρι να μπουν οι κανονικοι 1.6 μπροστα και 2 πισω!
georgebravo- Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:28, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
εχουμε και λεμε..μπροστα κεντρο ροδας-φτερο 34 εκ και πισω κεντρο - φτερο 36 εκ
georgebravo- Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI
Απ: Coilovers για Bravo
Μαλιστα....34-36 με 55 προφιλ 16αρια
1 εκ ψηλοτερα ειμαι εγω μπρος-πισω με τα 45 17 αρια.Εκει στεκεται η β12,δεν παει ουτε παραπανω ουτε παρακατω.Εκτος αν παρεις το sport kit της eibach που κατεβαζει και αλλο.
36-38 ειναι το μαμα σπορτ με 17αρια
1 εκ ψηλοτερα ειμαι εγω μπρος-πισω με τα 45 17 αρια.Εκει στεκεται η β12,δεν παει ουτε παραπανω ουτε παρακατω.Εκτος αν παρεις το sport kit της eibach που κατεβαζει και αλλο.
36-38 ειναι το μαμα σπορτ με 17αρια
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:28, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
Einai τραγικα τα πραγματα σε αυτη τη χωρα.Τελος δεν προκειται να αλλαξει τιποτα ποτε.
Εχει η pss14 απο τις 24 του μηνα στη θεσσαλονικη μεσα στο κοντεινερ στη σινδο (καλοχωρι) στο κεντρο διανομης και δεν την εχω παραλαβει ακομα γιατι δεν εχει ............... ξεφορτωθει ακομα το κοντεινερ "λογω απεργιας".ΕΛΕΟ΅Σ κυριοι ΑΡΧΙΔΟΕΛΤΑΤΖΗΔΕΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ηρθε απο γερμανια σε μια ημερα και θα την παραλαβω εγω απο θεσσαλονικη στη........θεσσαλονικη μετα απο μια εβδομαδα!!!!
Πραγματικα δεν περιγραφω αλλο,,, τι να περιγραψω και τι να πρωτοβρισω.ΝΑ βρισω το σοσιαλισμο που εβαλε ολους τους πνευματικα αναπηρους εκει μεσα στο αχουρι που λεγεται ΕΛΤΑ,να βρισω το καπιταλισμο που με τη σειρα του τους εκανε ακομα χειροτερους η να βρισω την αναπτυξη του Σαμαρα που ....οπου να'ναι ερχεται?
Εχει η pss14 απο τις 24 του μηνα στη θεσσαλονικη μεσα στο κοντεινερ στη σινδο (καλοχωρι) στο κεντρο διανομης και δεν την εχω παραλαβει ακομα γιατι δεν εχει ............... ξεφορτωθει ακομα το κοντεινερ "λογω απεργιας".ΕΛΕΟ΅Σ κυριοι ΑΡΧΙΔΟΕΛΤΑΤΖΗΔΕΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ηρθε απο γερμανια σε μια ημερα και θα την παραλαβω εγω απο θεσσαλονικη στη........θεσσαλονικη μετα απο μια εβδομαδα!!!!
Πραγματικα δεν περιγραφω αλλο,,, τι να περιγραψω και τι να πρωτοβρισω.ΝΑ βρισω το σοσιαλισμο που εβαλε ολους τους πνευματικα αναπηρους εκει μεσα στο αχουρι που λεγεται ΕΛΤΑ,να βρισω το καπιταλισμο που με τη σειρα του τους εκανε ακομα χειροτερους η να βρισω την αναπτυξη του Σαμαρα που ....οπου να'ναι ερχεται?
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Coilovers για Bravo
Μα καλά με την ACS δεν μούπες ότι την έστειλαν;
Εκτός αν κι αυτοί προσλαμβάνουν από ...πολιτικά γραφεία όπως κι άλλες μεγάλες "ιδιωτικές"
Τέλος πάντων ...είναι γλυκιά η προσμονή!
Εκτός αν κι αυτοί προσλαμβάνουν από ...πολιτικά γραφεία όπως κι άλλες μεγάλες "ιδιωτικές"
Τέλος πάντων ...είναι γλυκιά η προσμονή!
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
ωραια νεα ακουω..οχι για την αργοπορια αλλα για την πσσ..αντε με το καλο κωσταρα....πες τους να πεταχτουμε τακ τουκ να το ξεφορτωσουμε...δεν ειναι τπτ..χιχιχιχ..απο fiatsportiva την πηρες? εαν θυμαμαι καλα εμενα μου ηρθε με dhl..
georgebravo- Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI
Απ: Coilovers για Bravo
και εμενα με dhl ηρθε αλλα οταν φτανει ελλαδα αναλαμβανουν τα ελτα.Επιτελους ομως σημερα την παρελαβα με ελτα courier τελικα.Ευτυχως που στην περαια ειναι ολα σε βολτας αποσταση και πηρα το σπαστο καροτσακι που εχω και σαν γιαγιουλα πηγα στη λαικη για ψωνια!!!......
Παρεπιμπτοντως ειχε και λαικη σημερα στην περαια και σε καποια φαση πηγαινα διπλα διπλα με original σουπερ γιαγιαδες με φορτωμενα ζαρζαβατια στα καροτσια και εγω με φορτωμενη την pss14
Βαζω μερικες φωτο τωρα και θα γινει μεγαλο αναλυτικο συγκριτικο φωτορεπορταζ στη συνεχεια με τη β12 διπλα διπλα
stay tuned!!!!
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/30cnbbt.jpg
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/10h54ed.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/rvefzr.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2afibl2.jpg
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/9i4tw0.jpg
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/300xh07.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2vuzrrc.jpg
Παρεπιμπτοντως ειχε και λαικη σημερα στην περαια και σε καποια φαση πηγαινα διπλα διπλα με original σουπερ γιαγιαδες με φορτωμενα ζαρζαβατια στα καροτσια και εγω με φορτωμενη την pss14
Βαζω μερικες φωτο τωρα και θα γινει μεγαλο αναλυτικο συγκριτικο φωτορεπορταζ στη συνεχεια με τη β12 διπλα διπλα
stay tuned!!!!
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/30cnbbt.jpg
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/10h54ed.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/rvefzr.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2afibl2.jpg
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/9i4tw0.jpg
https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/300xh07.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2vuzrrc.jpg
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Coilovers για Bravo
Aψογος!!! Και με γειές ..καλοφόρετη και καλόστριφτη !
Μερικά γρήγορα σχόλια ..
-Τα πίσω αμορτισέρ είναι λεπτότερα από τα B8 στο σώμα τους ...τουλάχιστον στο μάτι!
- Τα πίσω ελατήρια έχουν τις "κολλημένες" σπείρες στην άκρη κι όχι στο κέντρο και μάλιστα θα δουλεύουν μόνο 2 ή 2 και μισή σπείρες όπως και στα HR
- Mπροστά θα δουλεύουν 3 ή 3 και μισή σπείρες
- Ευτυχώς δεν έχεις oval τρύπες οπότε ...μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις καμπερόβιδες απλά ανοίγοντας από μία τρύπα 12 mm στη μία λάμα του κάθε αμορτισέρ!
Μερικά γρήγορα σχόλια ..
-Τα πίσω αμορτισέρ είναι λεπτότερα από τα B8 στο σώμα τους ...τουλάχιστον στο μάτι!
- Τα πίσω ελατήρια έχουν τις "κολλημένες" σπείρες στην άκρη κι όχι στο κέντρο και μάλιστα θα δουλεύουν μόνο 2 ή 2 και μισή σπείρες όπως και στα HR
- Mπροστά θα δουλεύουν 3 ή 3 και μισή σπείρες
- Ευτυχώς δεν έχεις oval τρύπες οπότε ...μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις καμπερόβιδες απλά ανοίγοντας από μία τρύπα 12 mm στη μία λάμα του κάθε αμορτισέρ!
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
gopet εχει πολυ ψωμι η υποθεση γιατι εμενα μου φαινεται οτι και στο καλαμι ειναι μικροτερο απο το β8 οχι μονο στο σωμα.Αυριο το πρωι θα τα βαλω διπλα διπλα με το μαμα το πισω να δω αν θα μας αφησει αφωνους εχοντας το ....ιδιο μεγεθος με το μαμα.
Τα πισω ελατηρια με παραξενεψαν καθως ο γιωργις ειχε πει οτι ειναι κολλημενες στο κεντρο και δουλευουν πανω και κατω ενω τα δικα μου βλεπω οτι ειναι ακριβως οπως τα HR.
Παχος μπροστα coils 12mm kai πισω 13mm.
Τα πισω ελατηρια με παραξενεψαν καθως ο γιωργις ειχε πει οτι ειναι κολλημενες στο κεντρο και δουλευουν πανω και κατω ενω τα δικα μου βλεπω οτι ειναι ακριβως οπως τα HR.
Παχος μπροστα coils 12mm kai πισω 13mm.
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:09, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:09, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
παρολιγον να το παθω το εγκεφαλικο αλλα το΄σωσα στο παραπαντε.
40 με 14mm καλαμι το πισω bilstein και 39 με 13mm το μαμα.
Στην αρχη διπλα διπλα μου εμοιαζαν ομοια αλλα μετα καποια δευτερολεπτα η οφθαλμαπατη εφυγε και φανηκε ξεκεθαρα η διαφορα.Θελω να δω το bilstein με ανοιχτο καλαμι αν ειναι ιδιο υψος με το μαμα.Το b8 ειναι πιο κοντο το ξερω το εχω δει, ενω της pss14 που παλι χαμηλωνει πρεπει να ειναι αρχικα στο ιδιο υψος με το μαμα αλλα διαχειριζεται ανετα το χαμηλωμα εως 4 ποντους με μαμα ρυθμιση bump stop και διαδρομη.....
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/18elvl.jpg
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/15i70uo.jpg
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/df91jt.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/fw6n0n.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/2z6fh2s.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/10zpdsw.jpg
απομενει να αγορασω τα καινουρια bump stops με τα προστατευτικα για πισω μαζι με ενα καινουρισο σετ ελαστικων πισω κατω βασεων και ενα σετ μαμα ροδελες που μπαινουν πανω απο το πιατελο στο top mount για μπροστα.Ξεκαθαριζει στις οδηγιες οτι ολα τα αλλα κομματια εκτος του κιτ της bilstein θα πρεπει να ειναι τα μαμα η με προδιαγραφες μαμα αυστηρως.
40 με 14mm καλαμι το πισω bilstein και 39 με 13mm το μαμα.
Στην αρχη διπλα διπλα μου εμοιαζαν ομοια αλλα μετα καποια δευτερολεπτα η οφθαλμαπατη εφυγε και φανηκε ξεκεθαρα η διαφορα.Θελω να δω το bilstein με ανοιχτο καλαμι αν ειναι ιδιο υψος με το μαμα.Το b8 ειναι πιο κοντο το ξερω το εχω δει, ενω της pss14 που παλι χαμηλωνει πρεπει να ειναι αρχικα στο ιδιο υψος με το μαμα αλλα διαχειριζεται ανετα το χαμηλωμα εως 4 ποντους με μαμα ρυθμιση bump stop και διαδρομη.....
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/18elvl.jpg
https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/15i70uo.jpg
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/df91jt.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/fw6n0n.jpg
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/2z6fh2s.jpg
https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/10zpdsw.jpg
απομενει να αγορασω τα καινουρια bump stops με τα προστατευτικα για πισω μαζι με ενα καινουρισο σετ ελαστικων πισω κατω βασεων και ενα σετ μαμα ροδελες που μπαινουν πανω απο το πιατελο στο top mount για μπροστα.Ξεκαθαριζει στις οδηγιες οτι ολα τα αλλα κομματια εκτος του κιτ της bilstein θα πρεπει να ειναι τα μαμα η με προδιαγραφες μαμα αυστηρως.
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:10, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
Ta KW me τα μαμα τα μετρησες με παχυμετρο οπως εγω η με το ματι το λες?
Μηπως ειχες μετρησει με παχυμετρο σωμα και καλαμι απο το β8?Καλα οταν το βγαλω θα το μετρησω εγω αλλα λεω μηπως εχεις.
Το pss ειναι 1mm kai σε σωμα και σε καλαμι χοντρυτερο απο το μαμα και απο τη φωτο που εβαλες νομιζω ιδια διαφορα εχει και το β8 με το pss.
Παντως αν παρεις ωσ δεδομενο το οτι η pss ειναι μεχρι 4 cm χαμηλωμα και το β8 ειναι για 3-4 και πανω ισως και να δικαιολογειται η διαφορα στα χαρακτηριστικα αν τελικα ειναι ετσι.
Μηπως ειχες μετρησει με παχυμετρο σωμα και καλαμι απο το β8?Καλα οταν το βγαλω θα το μετρησω εγω αλλα λεω μηπως εχεις.
Το pss ειναι 1mm kai σε σωμα και σε καλαμι χοντρυτερο απο το μαμα και απο τη φωτο που εβαλες νομιζω ιδια διαφορα εχει και το β8 με το pss.
Παντως αν παρεις ωσ δεδομενο το οτι η pss ειναι μεχρι 4 cm χαμηλωμα και το β8 ειναι για 3-4 και πανω ισως και να δικαιολογειται η διαφορα στα χαρακτηριστικα αν τελικα ειναι ετσι.
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:10, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
κοιτα τωρα πουστια,δε μπορω να βρω τις μαμα ροδελες που ειχαν απανω τα μαμα αμορτισερ.Κατι διευθυνσεις επερ δε δουλευουν.Ξερει κανενας κανα αλλο επερ?Η αλλιως πεταλας αν δεν εχεις αλλαξει ροδελες και εχεις τις μαμα ποσο παχος εχουν?
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:11, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Coilovers για Bravo
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:12, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» Kατώμπαρα custom made για Bravo
» Tιμόνι σε Bravo T-jet
» εξατμιση για bravo t jet
» Σινεμπλόκ πολυουρεθάνης για Bravo
» Πατιναρισμα συμπλεκτη bravo t-jet
» Tιμόνι σε Bravo T-jet
» εξατμιση για bravo t jet
» Σινεμπλόκ πολυουρεθάνης για Bravo
» Πατιναρισμα συμπλεκτη bravo t-jet
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Πεμ 09 Ιουν 2016, 03:21 από antobbi
» Βραδυνή τσάρκα στην Θεσσαλονίκη 11/2/2016 09:00 μμ
Τετ 10 Φεβ 2016, 14:52 από antobbi
» Πωλειται εξατμιση
Σαβ 30 Ιαν 2016, 08:13 από lytostechnology
» Kοπή της πίτας fiatclubmakedonias.gr 2016
Τετ 13 Ιαν 2016, 14:24 από antobbi
» ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ
Παρ 20 Νοε 2015, 08:41 από alfabill38
» Εκδρομή μελών fiatclubmakedonias 15/11
Τρι 17 Νοε 2015, 02:15 από antobbi
» aftermarket δοχειο αναθυμιασεων
Τετ 30 Σεπ 2015, 13:41 από hobit-jet
» Συνάντηση Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου
Σαβ 05 Σεπ 2015, 03:10 από antobbi
» Εκδρομή 09/08/15 στο beach bar Sahara
Τετ 29 Ιουλ 2015, 02:39 από antobbi