Fiat Club Makedonias


Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Fiat Club Makedonias
Fiat Club Makedonias
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Πρόσφατα Θέματα
» Βραδυνή τσάρκα στην Θεσσαλονίκη 11/2/2016 09:00 μμ
αναρτησεις...!! I_icon_minitimeΠεμ 09 Ιουν 2016, 03:21 από antobbi

»  Βραδυνή τσάρκα στην Θεσσαλονίκη 11/2/2016 09:00 μμ
αναρτησεις...!! I_icon_minitimeΤετ 10 Φεβ 2016, 14:52 από antobbi

» Πωλειται εξατμιση
αναρτησεις...!! I_icon_minitimeΣαβ 30 Ιαν 2016, 08:13 από lytostechnology

»  Kοπή της πίτας fiatclubmakedonias.gr 2016
αναρτησεις...!! I_icon_minitimeΤετ 13 Ιαν 2016, 14:24 από antobbi

» ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ
αναρτησεις...!! I_icon_minitimeΠαρ 20 Νοε 2015, 08:41 από alfabill38

» Εκδρομή μελών fiatclubmakedonias 15/11
αναρτησεις...!! I_icon_minitimeΤρι 17 Νοε 2015, 02:15 από antobbi

» aftermarket δοχειο αναθυμιασεων
αναρτησεις...!! I_icon_minitimeΤετ 30 Σεπ 2015, 13:41 από hobit-jet

» Συνάντηση Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου
αναρτησεις...!! I_icon_minitimeΣαβ 05 Σεπ 2015, 03:10 από antobbi

» Εκδρομή 09/08/15 στο beach bar Sahara
αναρτησεις...!! I_icon_minitimeΤετ 29 Ιουλ 2015, 02:39 από antobbi

Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ημερολόγιο Ημερολόγιο


αναρτησεις...!!

5 απαντήσεις

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από georgebravo Τρι 05 Νοε 2013, 12:37

Έχει γίνει θέμα με τις λεγόμενες ap racing βγαίνουν για το μπράβο και απο οτι βλέπω για όλες τις μάρκες σχεδόν στα ίδια λεφτά δλδ 580 μαζί με μεταφορικά.......ακούω γνώμες και απόψεις ακόμα και προτάσεις για κάτι αντίστοιχο... Και εαν θέλουμε μπορούμε να κάνουμε κ ενα γκρουπ μπάι...μπας και καιρδισουμε κάτι έστω και στα μεταφορικά...

georgebravo

Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από georgebravo Κυρ 19 Ιαν 2014, 06:00

Οι απ τελικα δεν μπηκαν ποτε για τον λογο οτι η απ δεν στελνει ποια ελλαδα στην θεση τους μπηκαν πσσ 14 με πολυ καλα αποτελςσματα λιφακι χαμηλωμα εγινε κουκλι δλδ....περισσοτερα με το πρωτο τεστ σε στροφες..

georgebravo

Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από arisnouk86 Κυρ 19 Ιαν 2014, 07:13

Νομίζω η καλύτερη επιλογή. Από τις ποιοτικότερες αναρτήσεις που κυκλοφορούν!
arisnouk86
arisnouk86

Posts : 24
Join date : 11/10/2013
Location : Thessaloniki

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από hobit-jet Κυρ 19 Ιαν 2014, 13:18

καλοφόρετες και αποψη μου μην κατεβασεις ακομη το υψος.Ρυθμισε τες τερμα πανω και ασε τα ελατηρια να κατσουν λιγο πρωτα και μετα χαμηλωσε.Ειμαι περίεργος να δω αν θα κρατανε το υψος η θα το χανεις με τον καιρο ειδικοτερα πισω.Ενας φιλος στην αθηνα με KW στο δικο του ειχε πρόβλημα με τα πισω ελατήρια και τα αλλαξε και εβαλε τα μαμα από ιντεγκραλε δελτα και πατενταρισε τα KW.Παντως προσφατα που μπηκα στο δικο του δεν ειχε καθολου κοπανηματα ενοχλητικα,ηταν μαλακο σε αισθηση το αυτοκινητο δεν ηταν κουτσουρο και λογικα και το δικο σου ετσι θα είναι + το ατερμονο κρατημα και απιστευτη πορωτικη συμπεριφορα. Very Happy 
hobit-jet
hobit-jet

Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από petalas Κυρ 19 Ιαν 2014, 16:48

Deleted!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:29, 1 φορά

petalas

Posts : 142
Join date : 19/01/2014

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από hobit-jet Δευ 20 Ιαν 2014, 10:13

Γκανταλφ ασε τα μαγικα σου,ο συνονόματος σου εβαλε ps14 όχι ο αρης...... Smile 

Παντως πιστευω ότι σε πιστα το δικο μου β12 με το ποιοτικοτατο nangank 225/45/17 ultra sport θα σας χρεωνε γυρους .....ανετα lol!
hobit-jet
hobit-jet

Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από petalas Τρι 21 Ιαν 2014, 05:07

Sorry στο Γιώργο απευθυνόμουνα απλά  ...μπέρδεμα της στιγμής!
Οσο για τις "πιστάδικες" επιδόσεις των..Bilstein αυτό που ξέρω είναι πως σε όλα τα δρομίσια events από Begrennen έως ..BTCC σχεδόν μόνο το ...ταμπελάκι της KW βλέπεις πάνω στις συμμετοχές!.. tongue 
Oσον αφορά τα  ..Νangang πρέπει πρώτα να ..μείνουν ακέραια μετα τον ...πρώτο γύρο!!!!!
 lol!

petalas

Posts : 142
Join date : 19/01/2014

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από georgebravo Πεμ 03 Απρ 2014, 09:29

Λοιπον..μετα απο σχεδον 3 μηνες με την pss14 εχω να πω αρκετα πραγματα.....
το αμαξι ειναι νορμαλ..δεν ειναι πολυ ποιο σκηρο απο οτι το μαμα 150..αλλα αρκετα ποιο σκληρο απο το 120 και ποσο μαλλον μετα απο 130.000χλμ στην αναρτηση..

το αμαξι ειναι σουπερ..στον δρομο παει τρενο..μπορεις να στριψεις με οσα θες...μπορεις να παιξεις οσο θες(και οσο αφηνει το asr) απλα χανει λιγο αποτομα το σημειο εκεινο λιγο πριν αρχισει να φευγει ο ποπος..πραγμα που  στα 3-4 πρωτα παιχνιδακια το καταλαβνεις και μπορεις να το προβλεψεις

σε αποτομες αλλαγεσ πορειας ειναι ετσι οπως πρεπει να ειναι χωρις εχει περισσοτερες πλευσεις

ενκινηση και φρεναρισμα ουτε που το καταλαβαινεισ το αμαξι ουτε μουτρα να πανε ψηλα ουτε να γωνατιζει το αμαξι.


και ολα αυτα σε συνδιασμο με τα re002 σε κανουν θαα θελεις ο δρομος να ειναι μονο στροφες......

georgebravo

Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από petalas Παρ 04 Απρ 2014, 11:06

Deleted!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:32, 1 φορά

petalas

Posts : 142
Join date : 19/01/2014

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από georgebravo Σαβ 05 Απρ 2014, 11:11

Τα ειχαμε δει και με τον κωστα εχει και φωτο σε σύγκριση με το δικο του που πισω ειναι λιγο ποιο χαμηλο απο εμενα μπροστα ειναι στα 2.5 δαχτυλα και πισω στα 3..ελεγα να το κανω 2 μπροστα και 2.5 πισω αλλα απο την στιγμη που ειμαι οκ απο ολα ετσι δεν θα το πειράξω προς το παρον

απο καμπερ ουτε καν ξερω..απλα οπτικα και μονο πρεπει να ειναι λιγο ποιο αρνητικό απο το μαμα

georgebravo

Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από petalas Σαβ 05 Απρ 2014, 13:14

Προσωπικά με την KW είμαι εκεί που έλεγες να πας δηλ. 2 δάχτυλα μπροστά και 2,5 πίσω και ....κανένα απολύτως θέμα ούτε με την άνεση ούτε με το ..χαμήλωμα αρκεί όταν βλέπεις ..σοβαρές ανωμαλίες να οδηγείς ξέροντας το πόσο απέχεις απ το έδαφος!
Οπότε θα σου έλεγα να ..κατέβεις άλλο μισό δάχτυλο μπρός-πίσω!
Βέβαια σημασία έχει και το πότε το μέτηρησες γιατί αν το είχες δει στην αρχή όταν πρωτόβαλες την ανάρτηση μπορεί να έχει κατέβει πλέον εκεί από μόνη της μετά το δίμηνο αφού σχεδόν πάντα κάθονται λίγο στην αρχή οι καινούργιες αναρτήσεις!

Όσον αφορά το κάμπερ ..στην αίσθηση αλλά και στο αποτέλεσμα το δίμοιρο αρνητικό κάμπερ μπροστά είναι η ..μισή ανάρτηση! Κι αν νομίζεις ότι ίσως υπερβάλω...ρώτα τον Κώστα που είναι ...μόνο στο ενάμιση!

petalas

Posts : 142
Join date : 19/01/2014

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από georgebravo Κυρ 06 Απρ 2014, 00:21

Επεσαν λιγο αλλα τις ξαναεπανεφερα στο αρχικο ρυθμιζμα..δεν ξερω μπορει για δοκιμη να τις κατεβασω λιγακι..

οσο για τις καμπεροβιδες ειναι στο προγραμμα αλλα σειρα εχουν πρωτα οι αποστατες..που δεν ξερω εαν κανουν δουλεια αλλα θα τους βαλω μονο και μονο για το εμφαν/κο μερος οπου τωρα που χαμηλωσε δεν φιανεται ωραια που οι τροχοι ειναι τοοοοσσσσοοοοοο μεσα...

georgebravo

Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από petalas Κυρ 06 Απρ 2014, 07:03

Για το ύψος στο είπα ...ρίξε ακόμη μισό δάχτυλο και ..μην ξανασχοληθείς..

Για τα camber τάπαμε...

Οσον αφορά τους αποστάτες ..τα ουσιαστικά αποτελέσματα είναι πολύ σημαντικότερα απ τo look όπου έχεις μόνο θετικά με σηματική μείωση κλίσεων αύξηση της σταθερότητας βελτίωση της πρόσφυσης και ...αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου που .."σκεπάζει" το δρόμο!

Αυτά με ..20ρηδες αποστάτες γύρω - γύρω που ανεβάζουν κατά ..4 πόντους το μετατρόχιο του αυτοκινήτου! Με αυτούς  ίσως να γλύφουν ελάχιστα οι πίσω τροχοί στο χειλάκι του πίσω φτερού κι αυτό μόνο αν έχεις με άτομα πίσω και φορτίο στο χώρο αποσκευών και βέβαια..μόνο σε ανωμαλίες! Στην ουσία είναι άνευ σημασίας.. Με μια επισκεψούλα σε φανοποιό να γυρίσει το νεύρο του πίσω τροχού προς τα μέσα δεν θα υφίσταται το ..παραμικρό θέμα που προσωπικά ..δεν τόχω κάνει! Φυσικά αν βάλεις 16αρηδες αποστάτες που δεν το συνιστώ δεν γλύφει πουθενά! Mόνο θεωρητικό μειονέκτημα η μεγαλύτερη καταπόνησης του ψαλικδιού -ρουλμάν λόγω μεγαλύτερου μοχλικού αλλά στην πράξη πρόβλημα ουδέν!..

Μια φορά τους είχα βγάλει για πολύ λίγο και αμέσως φάνηκε η αλλαγή στη στιβαρότητα - σταθερότητα αμάξι  καθόλου με ..χαζοκλισούλες και ασταθειούλες
Aμα τους βάλεις πάνω ..δεν γυρνάς πίσω με τίποτα!

Το κακό είναι πως ..κανείς δεν με ακούει ακόμη και οι υποτιθέμενοι ..συνειδητοποιημένοι και μόνο ελάχιστοι έκαναν τη κίνηση... για την οποία ποτέ δεν μετάνοιωσαν ίσα-ίσα!


Hobbitαρε τ' ακούς;;!!!

petalas

Posts : 142
Join date : 19/01/2014

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από hobit-jet Τρι 08 Απρ 2014, 10:59

kala ρε πανμαγιστρε εδω έχω αριστερα-δαξια διαφορετικο κωδικο β8 μπροστα και ψαχνω για αμορτισερ...one step at a time.καμμια ακρη να βρω το sprint b8 κατω απο 175Ε εχεις να προτεινεις τιποτα?
και αποστατες δεν βαζω ...Αν υπαρχει προβλημα σινεμπλοκ λογω μοχλικου σε εσενα που δεν χρησιμοποιεις αμαξι μεσα στην πολη για το παραμικρο οπως εγω,τοτε σε εμενα αυτο το προβλημα θα ειναι μεγαλυτερο εως μη ανεκτο. Ασε που προεχουν intercooler,colombo,σκαστρα
hobit-jet
hobit-jet

Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από petalas Τετ 09 Απρ 2014, 13:19

Καταρχήν τον λευκό ..μάγιστρο αν ήταν στη θέση σου δεν θα τον "έτρωγε" να αλλάξει μπροστά το ένα αμορτισέρ και αντί να ακουμπήσει 220 περίπου ευρώπουλα (αν βάλουμε και τα περαστικά - ευθυγράμιση) θα έδινε 120 euro για 4 αποστάτες μαζί με τα μπουλόνια που θάμπαιναν πάνω σε ..5 λεπτά και έτσι θάχε "τροφή" για να ασχοληθεί.. να δει τις αλλαγές ...να οδηγήσει και να ..εκτιμήσει! Όλα αυτά σε μιά καλή ημερήσια εκδρομούλα με την Ασπασία που άνετα θάβγαινε με το 100αρι που θα περίσευε...με ..full εκδρομικό πρόγραμμα στη ..μέση γη χωρίς να λυπηθεί τα έξοδα...

Και δεν θα φοβόμουνα μήπως από τους αποστάτες εμφανιστεί πρόβλημα στα σινεμπλόκ..αφού άλλα πράγματα παίζουν πολύ σημαντικότερο ρόλο όπως τα απότομα φρεναρίσματα ..οι 'τιμονιές" και εκκινήσεις από στάση.. που η "μεγέθυνσή" τους έχει να κάνει αποκλειστικά με τα +2 cm του μήκους του μοχλού εφαρμογής των δυνάμεων. Από ότι θυμάσε απ το σχολείο η ροπή στέψης είναι ευθέως ανάλογη της απόστασης εφαρμογής της δύναμης και αυξάνεται αναλογικά.. Τα συν 2cm είναι πολύ μικρή ποσοστιαία αύξηση του μήκους που έχει ήδη το ψαλίδι μαζί με το μουαγιέ ώστε να είναι υπολογίσιμη όσον αφορά τις φθορές...





petalas

Posts : 142
Join date : 19/01/2014

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από hobit-jet Πεμ 10 Απρ 2014, 03:48

ναι αλλα εδω δεν παταει καν σωστα το αυτοκινητο και κανει "παιχνιδια με τον πουτσο και τα αρχιδια" πως θα μπορεσω να αντιληφθω τις διαφορες με τους αποστατες?Για να νιωσω τι κανουν οι αποσταστες πρεπει πρωτα να ειναι οι υπολοιπες σταθερες στην εξισωση σταθερες.Ετσι το αντιλαμβανομαι εγω τουλαχιστον,μπορει να μην ειναι ετσι.
hobit-jet
hobit-jet

Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από petalas Πεμ 10 Απρ 2014, 09:41

 lol!  lol!  lol! 

Κανείς δεν ξέρει το αμάξι σου ...καλύτερα από σένα!

petalas

Posts : 142
Join date : 19/01/2014

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από hobit-jet Τετ 07 Μάης 2014, 10:40

οι ps14 του  γιωργου ειναι παρα μα παρα πολυ καλες και λογω των ελαστικων του δεν τις νιωθεις πολυ αγριες στο δουλεμα.Σε 17αρια ισως να ειναι πιο σκληρες βεβαια.
hobit-jet
hobit-jet

Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από hobit-jet Τετ 07 Μάης 2014, 10:57

τουλαχιστον για το λιγο που το οδηγησα σε κανονικες εως αργες ταχυτητες λογω βροχης.Εκκρεμει βεβαια μια τσαρκα σε στεγνο να εχουμε ολοκληρωμενη εικονα.
hobit-jet
hobit-jet

Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από petalas Τρι 02 Σεπ 2014, 06:27

Nαί...έγινε κι αυτό..
Ανάρτηση KW variant 1 coilover υποτιθέμενη ..Top quality αξίας ..1080 E και το εμπρός δεξί ελατήριο ...έσπασε μετά από ...44.000 km!!!
Ανήκουστο και ...κανείς δεν το πίστευε μέχρι που το ...είδε!!
Ξεκαθαρίζω πως προσέχω όσο δεν παίρνει λακούβες και άλλες κακοτεχνίες και ποτέ το αμάξι δεν έχει χτυπήσει άσχημα κάπου..

Εδώ φωτό για του λόγου το αληθές :


https://www.dropbox.com/l/g5nQKHTSGQnrlHAN9Pz8Xn

https://www.dropbox.com/l/A5Gwh6TPPy1lKnfuWMWrJo

Πάλι καλά που δεν έμεινα χωρίς αμάξι εν μέσω διακοπών..

Η ζημιά αποκαταστάθηκε πλήρως αφού ήρθαν καινούργια ελατήρια και μπήκαν πάνω μαζί με καινούργια Top-mounts απ την Lemforder.. Πίσω ξανάβαλα τα ελατήρια της KW που ήταν καινούργια και τάχα καβάντζα αλλά τάχα αλλάξει επειδή ...έχαναν ύψος συνέχεια!
Στη δοκιμή που ακουλούθησε σε αστική διαδρομή αλλά και σε Εθνική με πολλά χιλιόμετρα  το αμάξι ήταν πραγματικά ...αλλού με το αμάξωμα να μένει ..οριζοντιοποιημένο με το δρόμο χωρίς να κινείται πάνω κάτω..με πρωτόγνωρη αίσθηση στιβαρότητας, χωρίς να κοπανάει, ανύπαρκτες κλίσεις και εξαιρετικό τιμόνι

Αυτή όμως ήταν η ...πρώτη αίσθηση προερχόμενος από σπασμένο ελατήριο και συγκεκριμένα : Μπροστά τα καινούργια KW ελατήρια στα μπροστινά coilover (της KW εννοείται!)...δεν υφίσταται το παραμικρό παράπονο ... Το μπροστινό δεν κινείται άσκοπα πάνω - κάτω με πολύ καλές αποσβέσεις και εξαιρετική σταθερότητα - στιβαρότητα στα πολλά ...Και στο στρίψιμο ούτε κλίσεις ούτε άλλα χαζά... 
Πίσω όμως δυστυχώς.. δεν συμβαδίζει με τίπτ' με το μπροστινό...
Διευκρινίζω πως στην πράξη δεν τίθεται θέμα ..ευστάθειας ή ασφάλειας απλά νοιώθεις το πίσω "ξεκομένο"  να βυθίζει παραπάνω σε σχέση με μπρός ...παντού και πάντα! Στα πολλά ιδίως ..είναι αρκετά εμφανές..Είναι μαλακότερο και ή θέλει ελατήρια ή αμορτισέρ ....ή και τα δύο!
Πάντως μου φαίνεται περίεργο τα ελατήρια που 6 σχεδόν χρόνια ήμουν οκ  (από Lancia HF κατά πάσα πιθανότητα!) ξαφνικά ..να μαλάκωσαν τόσο πολύ χωρίς να χάσει καθόλου ύψος το πίσω μέρος ενώ το ..μυστήριο περιπλέκεται αφού τα αμορτισέρ της ΚW που όμως τα φτιάχνει η ..ΑLKO;;!!..δεν έχουν υγρασίες ή διαρροές!
Mε την τοποθέτηση των ..KW ελατηρίων του αρχικού κιτ το πίσω μέρος βελτιώθηκε αλλά και πάλι δείχνει ..."εκτός"!
Πίσω συμπιέζεται πιο εύκολα και ..αρκετά σε σχέση με μπρός παντού και πάντα και χωρίς σοβαρό φορτίο!!

Επειδή λοιπόν από  ..ΚΟΝΙ απ ότι έψαξα δεν βγαίνουν τα Sport ή κάτι άλλο για Bravo αγοράστηκαν και τοποθετήθηκαν πίσω ένα σετ αμορτισέρ Bilstein B8 Tα Bilstein B8 που απλά ...είναι όλα τα λεφτά ! Καμμία σχέση με τις παπαριές της φασονοKW by ΑL-ΚΟ.
 To καλό είναι πως ..έχουν χαρακτό πάνω τους το "Made in Germany"

https://www.dropbox.com/l/5zyMdjBIf8iZ7Vsem7Dk1o

Η ..άμεση σύγκριση με τα ..KW made by..ALCO ! δίπλα - δίπλα είναι απλά ...απογοητευτική όσον αφορά τα .."φασονο ΚW"..που δείχνουν αρκετά "λίγα" μπροστά στα Bilstein...με σημαντικά λεπτότερο φυσίγκι (άρα και έμβολο) όπως και στέλεχος..

https://www.dropbox.com/l/nxYAoSbM3atGL4l8AzTADr


...και όχι μόνο οπτικά αφού στο ..τεστ συμπίεσης όπως τουλάχιστον φάνηκε στο χέρι μου θέλουν περίπου διπλάσια δύναμη για να ...συμπιεστούν από τα μεταχειρισμένα ΚW που έχουν κάνει 22.000 περίπου χιλιόμετρα και πλέον δεν μπορούν να αποσβέσουν τις κινήσεις του πίσω μέρους ...χωρίς ωστόσο να παρουσιάζουν διαρροές .. Για την ιστορία έχω "τελειώσει" δύο σετ πίσω αμορτισέρ της ΚW-ALKO μέσα σε ..45.000 km!
Η επαναφορά των Β8 βέβαια παραμένει κλασική "Bilstein" πιο "γρήγορη" από ότι θα περίμενες... σε σχέση με την ισχυρή απόσβεση συμπίεσης... 

Αξίζει να σημειωθεί πως τα B8 αν και ..αμορτισέρ "χαμηλώματος" παραμένουν περίπου 1,5 πόντο μακρύτερα από τα ..KW by ...AL-KO (μην το ξεχνάμε!)


Το αποτέλεσμα είναι ότι πρώτον το αμάξι ανέβηκε μερικά χιλιοστά..λόγω του "σπρωξίματος" του αμορτισέρ αερίου...δεύτερον είναι απολύτως ένα "κομμάτι" και τα όρια έχουν ανέβει τρίτον ..δεν κοπανάει ούτε βυθίζει... Σταθερότατατο εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη και ..φαίνεται σεταρισμένο ως προς τη σκληρότητα μπρός πίσω... Πήγα μία διαδρομή από Πειραιά-Κρυονέρι Εθνική που και χιλιόμετρα μαζεύεις και το οδόστρωμα έχει τα δικά του και το αποτέλεσμα απλά καμμία σχέση και δεν διστάζω να δηλώσω..:  Bilstein B8 for ..ever!!

Και κάτι ακόμη πολύ σημαντικό που ...αξίζει όσο τίποτε άλλο να γραφτεί...

Αρκετά πια με τον κάθε ειδήμονα του κώλου που είτε βαριέται να ασχοληθεί είτε σου κάνει διάγνωση παπάντζα... Μετά ένα μικρό σετάρισμα μπροστά γιατί κατέβηκε λίγο φυσιολογικά λόγω του αρχικού καθίσματος των ελατηρίων αφού ήταν καινούργια...άρχιζε να σκούζει το μπροστά δεξιά πολύ άσχημα στην παραμικρή ανωμαλία...
 Ο "μάστορας" είπε πως σίγουρα φταίνει τα σινεμπλόκ της Powerflex που ...άκουσον άκουσον επειδή ρυθμίστηκε μισό πόντο ψηλότερα άλλαξε ντέ και καλά θέση το σινεμπλόκ και θα ..κάνει θόρυβο μέχρι να "κάτσει" στη νέα θέση!!!!
Την ίδια διάγνωση έκανε και έτερος πολύ μεγάλο όνομα στην πιάτσα και γνωστός βελτιωτής. Αλλιώς αν δεν ήταν αυτό απεφάνθηδκε ότι χρειάζονταν οπωσδήποτε να ...λυθεί το ψαλίδι γιατί δεν είχε μπεί σωστά γράσσο μεταξύ πύρου και σινεμπλόκ!!

Σημειωτέων την ίδια παπαριά είπε και άλλο .."μεγάλο όνομα"  πρόσφατα σε συμφορουμίτη που είχε κι αυτός βάλει powerflex...
H εύκολη κατηγόρια...

Τελικά τσαντίστηκα τόσο πολύ που ..ταξίδεψα στην κυριολεξία επαρχία μέχρι γνωστό μηχανικό που αφού λύθηκε το δεξί αμορτισέρ βρέθηκε ότι δεν είχαν βάλει στη σωστή θέση το δεξί top mount που είναι εκ κατασκευής και σχεδίασης "φάλτσο" με αποτέλεσμα να φύγει από τη θέση του και να ...σκούζει αφού έτριβε μέσα απ το θόλο!!! Για το λόγο αυτό είχαν ρυθμίσει σε άλλo ύψος το αριστερό απ το δεξί coilover που λογικό είναι μιάς και κάθονταν σε άλλη θέση το topmount...
Μπήκε στη σωστή θέση και με τη μία ...όλα οκ!!

Aυτά είναι τα κατορθώματα του ..καλύτερου στην πιάτσα και μεγάλου ονόματος "απ τα ..παλιά" όσον αφορά τις ευθυγραμίσσεις που έφαγε πάνω από 100ρικο "φιλική τιμή" για να μπασοβγάλει πάνω τα μπροστινά coilover και να ευθυγραμίσσει μετά το σπάσιμο του ελατηρίου. Οπως και εξίσου ηλήθια διάγνωση εκ του ασφαλούς για το θόρυβο έκανε και έτερο τρανταχτό όνομα .."βελτιωτής" που ήθελε ..30 euro για να περάσει πάνω ..2 πίσω αμορτισέρ! 

Ετσι είναι όλα όπως σας τα λέω χωρίς καμμία υπερβολή...δυστυχώς ακόμη και σήμερα ..χρυσοπληρώνω μαλάκες!

Στη συνέχεια για δοκιμή μπήκαν τα ελατήρια πίσω που φόραγα τόσα χρόνια από το μαμά Ιταλικό κι ενώ από σκληρότητα ήταν ματασρισμένο ...δυστυχώς  πίσω πήρε ύψος λόγω του σπρωξίματος που κάνει το αμορτισέρ της bilstein και ..δεν σετάριζε με τίποτε με μπροστά...αφού ανέβηκε ένα δάχτυλο περισσότερο από ότι πριν.. Είχε και ασταθειούλες στα πολλά με αποτέλεσμα να ...ξαναβάλω πίσω τα ελατήρια της KW που φαίνονται και λίγο σφικτότερα αλλά βασικά όπως είπα και πριν στερούνται προοδευτικότητας...
Αντε πάμε τώρα σε αναζήτηση πίσω ελατηρίων ...απ την αρχή!!



Τοποθετήθηκαν λοιπόν ξανά πίσω τα ελατήρια του κιτ της KW και ρυθμίστηκε το πίσω μέρος στο σωστό ύψος δηλαδή 2,5 δάχτυλα απόσταση πέλματος ελαστικού με φτερό πίσω και 2 δάχτυλα η αντίστοιχη απόσταση μπροστά ...

Όλα πάντως καλά προς το παρόν ...Το αμάξι είναι απολύτως σεταρισμένο μπρός πίσω και αυτό το καταλαβαίνεις καλά όταν περνάς με μπόλικα χιλιόμετρα από τις μεγάλες διαμήκης αναμαλίες της Εθνικής που το αμάξι σηκώνεται και κάθεται ...ακριβώς με τα τέσσερα..χωρίς να βυθίζει πιο πολύ το μπρός ή το πίσω...μέρος και βέβαια χωρίς υποψία ταλάντωσης...ή αστάθειας!


Τα Β8 πίσω ματσάρουν απίστευτα με όλο το υπόλοιπο KW Setup...


Βέβαια ακόμη και χωρίς να κοπανάει ή να τινάζει η έλλειψη προοδευτικότητας πίσω ..παραμένει!!
Για να σετάρει με μπροστά το ύψος που είναι 2 δάχτυλα αέρα απ το μπροστά φτερό πρέπει πίσω νάναι και λίγο παραπάνω σηκωμένο δηλαδή στα 2 μιση δάχτυλα αέρα το λάστιχο απ το πίσω φτερό.
 Για να γίνει αυτό πρέπει να βάλεις το κάτω μέρος απ τα πιατέλα στα μπροστινά coilover 30+ βόλτες πάνω που είναι μια χαρά εντός προδιαγραφών.. Πίσω της ΚW πρέπει να ανεβάσεις ύψος απ τα ρυθμιστήρια περίπου 4 πόντους και να εξέχουν 4+ βόλτες από κάτω πούναι σχεδόν στο όριο...

Eδώ το ελατήριο με τον άξονα κρεμασμένο..

https://www.dropbox.com/l/tU6nlF5ijxcKW9sKYCgK4o

Που γίνεται έτσι με το βάρος του αυτοκινήτου χωρίς κανέναν μέσα ή άλλο ...φορτίο !

https://www.dropbox.com/l/fXXwD8zNBSifPAWVVZgvLu

https://www.dropbox.com/l/eShx8Ll82vZZGSigJccw0r

Παρά το ότι φαίνεται να δουλεύει πολύ καλά ..πείτε μου είναι δυνατόν τώρα νάχει προοδευτικότητα αυτό το ελατήριο;

Αμα κάτσουν 3 πίσω δηλαδή και βάλουν κανα σακβουαγιάζ στο χώρο αποσκευών ...τι διαδρομή θα μείνει; Ηθελα νάξερα τι ..σκέφτονταν στην ΚW όταν μελετούσαν ντέ και καλά την εφαρμογή...

Ιδωμεν να δούμε και τιπτ' άλλο από ελατήρια πίσω!



Μετά από αυτά το setup λοιπόν KW Variant 1 inox coilovers με τα ελατήρια KW του κιτ πίσω αλλά με ..αμορτισέρ B8 bilstein αντί για τις φασονοπαπαριές του κιτ από την AL-KO έχει εξαιρετικό αποτέλεσμα αν το μέλημα είναι το κράτημα και η απόλυτη αίσθηση. Δεν έχω θορύβους και το πίσω μέρος δουλεύει πολύ καλά όσον αφορά το στρίψιμο αλλά και το πως κινείται το αμάξωμα εντελώς παράλληλα με το έδαφος περνώντας με πολλά χιλιόμετρα από διαμήκη ανωμαλίες σε ανοιχτό δρόμο, όπου έχεις πραγματικά πολύ καλή "αίσθηση" και εξαιρετικό ματσάρισμα μπρός-πίσω...όπου το αμάξι σηκώνεται και κάθεται εντελώς παράλληλα σε ένα κομμάτι!
Σε κλειστό στροφιλίκι το σύνολο είναι πραγματικά αλλού μαζί με την προσθήκη της κατώμπαρας μπροστά με το μπροστινό να αρνείται πεισματικά να ανοίξει την τροχιά του και το πίσω να είναι ρυθμίσιμο όσο ποτέ χωρίς όμως να τρομάζει ποτέ με εξαιρετική προοδευτικότητα στις αντιδράσεις του...

Δυστυχώς όμως πίσω όπως είπα και πριν ..όσο προοδευτικότητα έχεις στις αντιδράσεις στη μεταφορά βάρους άλλο τόσο έχεις την αίσθηση ότι λείπει η προοδευτικότητα στις ...αποσβέσεις, κάτι αδιαμφησβήτητα πολύ σημαντικό για..όλους μας, ιδίως όταν μιλάμε για ένα ..5θυρο σασί!
Ούτε αποτελούν λύση τα Eibach sportline γιατί παρακάθεται ψηλά το πίσω μέρος σε σχέση με το χαμήλωμα του μπροστινού!-τουλάχιστον στο δικό μου setup! Eξάλλου ή Pro kit ή Proline πάρεις από τη Eibach πίσω το ...ίδιο χαμηλώνει! Θες κάτι λίγο πιο χαμηλό που το ..υπόσχονται τα HR (κι αν παραείναι χαμηλό ..υπάρχουν και ρυθμιστήρια ύψους!) αλλά ο Hobbit έχει γράψει πολύ αρνητικά...όσον αφορά το συνδυασμό με τα B8!

Επίσης όπως είπα και πριν τα ελατήρια που φόραγα μέχρι πρόσφατα (από Lancia HF;) πλέον δεν κάνουν γιατί τα ..Bilstein ανεβάζουν την ισσοροπία του πίσω μέρους σε ένα δάχτυλο μεγαλύτερο ύψος από πριν και ..δεν λείπουν οι αστάθειες στα πολλά!


Γιαυτό τελικά αποφάσισα να ...πάρω για δοκιμή τα πίσω ελατήρια HR που έδινε ο φίλος μου ο Hobbit τα οποία τoποθετήθηκαν στο Bravο σε συνδιασμό με Bilstein B8 αμορτισέρ διατηρώντας το μπροστινό setup ΚW coilover Variant 1 και δοκιμάστηκαν εξονυχιστικά σε γύρο Μάνης το ΣΚ και ..Εθνική κατά την επιστροφή χθές!

Καταρχήν με το που μπήκαν πάνω το αμάξι σετάρισε με τη μία σε ύψος μπρός-πίσω όπως ακριβώς ήταν και πρίν με τα KW ελατήρια..στα 2 δάχτυλα μπροστά απόσταση λάστιχου φτερού και σε 2,5 περίπου δάχτυλα πίσω ...χωρίς καμμία προσθήκη ή ρυθμιστήρι παρά μόνο με τα μαμίσια λάστιχα μεταξύ ελατηρίου σασί και ημιάκαμπτου!

Μέτρησα επακριβώς και τις αποστάσεις με το αμάξι πάνω στη ράμπα της ευθυγράμισης και η απόσταση μεταξύ κέντρου τροχού και άκρης φτερού κάθετα προς τα πάνω ήταν ακριβώς 34 πόντους μπροστά και 35,5 πόντους πίσω! (και το μέτρησα κι απ τις δυό μεριές για σιγουριά!)

Καθόλου παράξενο μιάς και η HR τα δίνει για 4,5 πόντους χαμήλωμα και με δεδομένο ότι το Bravo Sport είναι 1 τουλάχιστον πόντο χαμηλότερο από τις άλλες εκδόσεις..ορίστε το 3 -3,5 ποντο χαμήλωμα που έχω μπροστά!  


Εδώ φωτό με τους τροχούς κρεμασμένους :



https://www.dropbox.com/l/Unrq7hW0m8bXsOMxR09mnp


και εδώ με το βάρος του αυτοκινήτου χωρίς άλλο επιπλέον φορτίο:  



https://www.dropbox.com/l/uNLES1KCzL8cblPQ9pes9u


Εδώ και μία φώτο του μπροστινού coilover υπό φορτίο :


https://www.dropbox.com/l/PA6prjyjYDWTp8iNUnwGBn


Φαίνεται ότι πίσω δουλεύουν μόνου οι 2,5 σπείρες και οι υπόλοιπες..5,5 σπείρες επάνω μένουν στην πράξη "κολλημένες" αφού φαίνεται ότι χρησιμεύουν μόνο στο να μην ξεκουμπώσει το ελατήριο με τον πίσω άξονα σε πλήρη έκταση... ενώ στα μπροστινά της KW δουλεύουν οι 4,5 σπείρες και οι υπόλοιπες 3,5 είναι κι αυτές κολλημένες..


Οδηγικά :


Προσωπικά ήμουν αρκετά προκατελημένος από τις εντυπώσεις του Hobbit για πολύ σκληρό setup με τα Βilstein B8 και κακή συμπεριφορά πίσω κάτι που ομολογουμένως δεν διαπίστωσα σε καμμία περίπτωση!
Δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με τον φίλο μου τον Hobitαρο αλλά τουλάχιστον στο δικό μου setup πίσω .."ματσάρισε" μια χαρά με τα μπροστά coilover variant 1 της KW ..και μπροστά σίγουρα δεν είμαι σκληρός καθώς όσοι έχουν μπεί μέσα (nikosredall -ckoum - manitu -nikosbravo και ο ίδιος ο hobbit!!) ..μπορούν να το επιβεβαιώσουν!
Η σκληρότητα μπρός - πίσω είναι περίπου η ίδια και μάλιστα πίσω θα το χαρακτήριζα ίσως κι ένα πολύ μικρό "τάκ" μαλακότερο!
Αυτό πάντως μπορεί νάναι κι η ιδέα μου μιάς και η προοδευτικότητα πίσω δεν έχει σχέση με τα KW ελατήρια που προφανώς ήταν προβληματικά ή κάκιστα σχεδιασμένα (για ..4,5 - με 5 πόντους χαμήλωμα που είναι τα HR τα ρυθμιστήρια ήταν + 4 πόντους σηκωμένα!-δηλαδή τέρμα κάτω το αμάξι θάχε ....8ποντο χαμήλωμα ή 7 ποντο σε σχέση με το..μαμά  Sport!!)

Το αμάξι συνεχίζει νάναι 1 κομμάτι και να περνά πολύ καλά χωρίς χτυπήματα ή πηδήματα πάνω απ τις μικρές κάθετες εγκάρσιες ανωμαλίες τις οποίες αποροφά αρκετά ικανοποιητικά ....και με 5 άτομα μέσα και φορτωμένο χώρο αποσκευών τερμάτισε πολύ ελαφρά μόνο μια φορά ...
Στην Εθνική ...το αμαξωμα κινείται πάνω-κάτω παράλληλα στις διαμήκη ανωμαλίες μεγάλου μήκους όπως και πριν χωρίς να βυθίζει πιο πολύ μπροστά ή πίσω .. Νοιώθεις όμως ότι έχεις και αποσβέσεις και όχι το "ξερό" δούλεμα των πίσω ελατηρίων τις KW που έδιναν την αίσθηση της πολύ μικρής ωφέλιμης διαδρομής...
To Ultimate test δεν είναι άλλο από το ανηφορικό κομμάτι στην Εθνική της Πελοπονήσσου αμέσως μετά τα τελευταία διόδια εντός της Πελοπονήσσου στο ρεύμα προς Αθήνα όπου στο ανηφορικό κομμάτι έχει κάτι ομαλές μεγάλου μήκους διαμήκεις ανωμαλίες αλλά αρκετά έντονες με πολλά χιλιόμετρα που είναι το ..απόλυτο test για οποιαδήποτε ανάρτηση! Αν δεν έχει επαρκή διαδρομή ..τερματίζει, αν είναι ξερή και δεν δουλεύει "τινάζει" κι αν οι αποσβάσεις δεν επαρκούν .. πλέει βάρκα - γιαλό και σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει περίπτωση να μην φανούν λόγω της ελαφριάς δεξιάς καμπής και οι όποιες αστάθειες που θα είναι ...καραμπινάτες!
Και σε αυτό λοιπόν το κομμάτι όλα δούλεψαν ...χαρτί! χωρίς πλεύσεις τερματίσματα ή αστάθειες με 1 άτομο πίσω και φορτωμένο χώρο αποσκευών!


Πάρα πολύ ικανοποιημένος λοιπόν απ τα HR πίσω ...που αγοράσθηκαν αβλεπεί (ευχαριστώ Hobbit!!) και θα μείνουν σίγουρα πάνω ...μέχρι νεωτέρας φαγούρας !!. Δίνουν την αίσθηση σαφώς προοδευτικού ελατηρίου που με τίποτε δεν είναι ¨κούτσουρο" και "δουλεύει". Ακριβώς όπως ξέραμε και τα HR από το ....παρελθόν κι εμείς οι παλιότεροι!  Μετρημένα με το παχύμετρο έχουν πάχος 11 και κάτι mm όσο ακριβώς και τα KW..μόνο που το ανθρακί χρώμα τους στο μάτι ξεγελάει και δίνουν την αίσθηση λεπτότερου!


Τη μόνη ερμηνεία που μπορώ να δώσω για τους ισχυρισμούς του Hobbit είναι μήπως τα Biltstein B8 είχαν σφίξει τα λάδια τους λόγω χαμηλών θερμοκρασιών αφού ως γνωστόν το αμάξι το χειμώνα είναι πάντα σφκτότερο από ότι το κατακαλόκαιρο μιάς και λόγω χαμηλής εξωτερικής θερμοκρασίας τα λάδια των αμορτισέρ είναι πάντα πιο παχύρευστα ...και τα ..λαστιχοσινεμπλόκ (που εγώ δεν έχω χεχεχε!)...αρκετά σκληρότερα!


Και κάτι ακόμη γιατί εδώ ...τα λέμε όλα :

Διαπιστώθηκε κατά την ευθυγράμιση ότι η παραμικρή αλλαγή στη θέση των Top mounts επηρεάζει άμεσα το κάμπερ που ...απλά πάει περίπατο (αλλά και οι άλλες ρυθμίσεις, σύγκλιση-κάστερ) Αυτό γιατί λόγω της γωνίας που έχουν λόγω σχεδίασης σφηνώνουν σε άλλη θέση στο θόλο ..
Από εκεί λοιπόν διπιστώθηκε ότι επίτηδες πρέπει να είχε βάλει το αριστερό Top mount λίγο πιο ..στο πλάι το προηγούμενο "γατόνι-μαστοράντζα" για να "κλέψει" μοίρες στο κάμπερ που δεν έρχονταν εύκολα από την καμπερόβιδα πάνω από -1,80 μοίρες και ήθελε πολύ προσεκτική ρύθμιση για να κάτσει στις -1,95 ...


Μια τελευταία παρατήρηση αφορά το ..turn in με πολλά (180-200) όπου στις ανοιχτές καμπές (αλλά και στις λίγο πιο κλειστές με καμμιά 160ρια) ο τρόπος που ακούει το αμάξι και μαζεύει μέσα "αέρα" τη μούρη με εκπληκτική αμεσότητα και ακρίβεια είναι απίστευτος ..και σίγουρα ποτέ δεν ήταν καλύτερος !
Πέρα απ τη σωστή ευθυγράμιση (-1,95 με -1,98 κάμπερ 0 σύγκλιση ) όταν και όλα τα άλλα πανάκριβα εξαρτήματα είναι σωστά τοποθετημένα και ρυθμισμένα (πιέσεις με άζωτα στα 36 psi γύρω-γύρω κρύα 38-39 psi ζεστά-Ναι και το άζωτο έχει πάντα μια μικρή διαφορά στις πιέσεις 2-3 psi κρύο-ζεστό φανταστείτε τι ...μπαλόνια γίνονται τα λάστιχα ζεστά απ τον ..αέρα!) το αποτέλεσμα ..αποζημιώνει! Και σε αυτό βέβαια ..βάζει και το χεράκι της εκτός των σινεμπλόκ πολυουρεθάνης και η ..custom κατώμπαρα!


Τελικά ισχύει και με το παραπάνω το ότι ..όσο ασχολείσε ...μαθαίνεις!
Kαι να σκεφτείτε ότι όλα ..ξεκίνησαν επειδή ...έσπασε το μπροστινό δεξί ελατήριο.. Ποτέ λοιπόν μην τα βάζετε με την ..όποια κακοτυχία γιατί μπορεί τελικά να μας βγεί σε ...καλό!

'Oλα αυτά συνέβησαν από ...μέσα Ιουλίου μέχρι και σήμερα που ποστάρω και ευτυχώς ....κι αυτή η "μάχη" κερδήθηκε αλλά δυστυχώς με οδυνηρές συνέπειες στην τσέπη μου! Οσον αφορά το ..τρέξιμο ε αυτό δυστυχώς δεν κοστολογείται!

petalas

Posts : 142
Join date : 19/01/2014

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από hobit-jet Παρ 05 Σεπ 2014, 10:09

loipon χαιρομαι αφανταστα που δουλεψαν τα ελατηρια οπως τα θες και θα τα χρησιμοποιησεις και θα γουσταρεις καθημερινα.Αισθανομαι διπλη ικανοποιηση ξεροντας οτι για καθε στροφιλικι που δαμαζεις αιτια ειμαι εγω..χεχεχεχε  Laughing

Δε θελω να επικεντρωθω στο γιατι δεν δουλεψαν σε εμενα με τα ολοιδια αμορτισερ γιατι αυτο που μας ενδιαφερει ειναι το οτι δουλευουν αψογα σε εσενα.
Απλα να κανω πιο ευκολα και κατανοητα τα πραγματα εσυ διατηρεις ακομη το "βελος" μαμα στησιμο καθως εισαι παλι πιο χαμηλος μπροστα και με coilover που πατανε καλα.
Με τα μπροστα H&R το δικο μου σηκωνοτανε πολυ μπροστα και χαμηλωνε πολυ πισω ωστε γινοτανε τραπεζι, οριζοντιοποιουνταν δηλαδη και αυτο προφανως εκανε το πισω μερος ακομη πιο σκληρο και "ατιθασο".

Πραγματικα ειμαστε φοβεροι τετοιο ψαξιμο δε νομιζω να υπαρχει σε πολλα αλλα φορουμ.Μπραβο και ξανα BRAVOOOO  Very Happy
hobit-jet
hobit-jet

Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από ckoum_ank-3564 Σαβ 06 Σεπ 2014, 22:48

Και έλεγα να βάλω KW vIII...Μόνο με Ohlins θα τα αλλάξω τα Bilstein...

ckoum_ank-3564

Posts : 5
Join date : 05/09/2014
Age : 39
Location : Βάση=Κρήτη/ worldwide

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από petalas Κυρ 07 Σεπ 2014, 04:25

Tώρα επειδή ..σ αγαπάω πολύ θα σου πω κάτι έτσι για να ...ξεκινήσει ο ..πόλεμος!! :

Είχα μια αρκετά πλούσια εμπειρία από την PSS14 στο Abarth σου και όπως είδα τα Bilstein στο Grande σου ήταν σαν τα B8 με τα ελατήρια της KW πίσω στο δικό μου αλλά στην περίπτωσή σου το ίδιο συμβαίνει και μπροστά!
Κοινώς εξαιρετικό feeling και handling με ταυτόχορονα αρκετά καλή αποροφητικότητα των μικροανωμαλιών αν βάλουμε και στην εξίσωση και τα 18αρια αλλά :
Το δούλεμα παραμένει κάπως "ξερό" μπρός -πίσω ακόμη και στις μέτριες ανωμαλίες με έλλειψη προοδευτικότητας και δείχνει την έλλειψη ..επαρκούς διαδρομής της ανάρτησης! Ασε το χαρακτηριστικό "σκάσιμο" των bilstein μπροστά ..με το χαρακτηριστικό γκζίνγκ ...στις πολύ μικρές και απότομες ανωμαλίες...σήμα κατατεθέν των διπλομπούκαλων bilstein αν και ..μονομπούκαλα στην περίπτωσή σου!!

Από ότι έχει ψαχθεί η KW δίνει και για το Grande όχι μόνο αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς στη Variant III αλλά και ..4-5 διαφορετικές σκληρότητες ελατηρίων για να παίξεις...και να το φέρεις εκεί ακριβώς που θες..Κι ως γνωστόν τα coilovers της KW με τίποτε δεν θεωρούνται "ξερά" ή με έλλειψη διαδρομής..Απλά το θέμα τους είναι τα ελατήρια... που θέλουν ψάξιμο και πίσω στις καλές σειρές δεν υπάρχουν τα φασονοΑL-KΟ  αλλά ...KONI ρυθμιζόμενα!
Η Variant III λοιπόν δεν έχει καμμία σχέση σε δυνατότητες ή συμπεριφορά σε σύγκριση με την PSS-14..

Bέβαια συμφωνώ απολύτως ότι το απόλυτα καλύτερο είναι τα Ohlins που είναι απλά μια εταιρεία "αναφοράς" με αστείρετυτη τεχνογνωσία ..μόνο που ακόμη δεν έχει βγάλει για Grande καθώς αυτά που .."κουβεντιάζονται" είναι ..πρωτότυπα σε στάδιο εξέλιξης που ...μπορεί να μην πάρουν και ποτέ το πράσινο φως για παραγωγή! ¨Αλλωστε ο λόγος που "κουβεντιάζονται" δεν είναι άλλος από το να δουν τι .."ζήτηση" θα είχαν από ενδιαφερόμενους...προκειμένου να δουν αν αξίζει να βγούν στην αγορά!
Σίγουρα όμως αξίζει να περιμένεις!

petalas

Posts : 142
Join date : 19/01/2014

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από ckoum_ank-3564 Κυρ 07 Σεπ 2014, 05:44

Είναι όντως ξερό το δούλεμα τους αλλά η απόδοσή τους όπως είδες και εσύ,
αντί να χειροτερεύει με την πίεση γίνεται όλο και καλύτερη.
Και αυτό γιατί όταν αρχίσει να δουλεύεται το λάδι τους "γλυκαίνουν".
Ακόμα και σε KW vII είδες ότι υπάρχουν θέματα.
Γενικά μία ανάρτηση που είναι για "ημι-αγωνιστική" χρήση,
δεν της ζητάς να είναι και για ταξίδι...
Εκεί θα πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς.
Προσωπικά δεν συμβιβάζομαι με χειρότερο feeling στην πιεσμένη οδήγηση αλλά καλύτερο ταξίδι.

ckoum_ank-3564

Posts : 5
Join date : 05/09/2014
Age : 39
Location : Βάση=Κρήτη/ worldwide

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

αναρτησεις...!! Empty Απ: αναρτησεις...!!

Δημοσίευση από petalas Κυρ 07 Σεπ 2014, 08:02

Ετσι όπως τα λες είναι
Ο συμβίβασμός είναι το μόνο σίγουρο
Απλά καταθέτουμε εμπειρίες ώστε να ξέρουν κι οι άλλοι τι αποτέλεσμα είχαν οι αναρτήσεις και ότι άλλο φορέσαμε... και τι να περιμένουν απ τις επιλογές τους...
Το δικό μου συμπέρασμα είναι πως η Κ

petalas

Posts : 142
Join date : 19/01/2014

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης