Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
3 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 2
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
αυτα μας ειπε ο ενρικο..
Kit turbo with oil and water pipes + interflange to fit my turbo on original exhaust manifold. (1380 euro)
. Bigger injectors (420 euro)
. Intercooler kit with aluminium pipes and silicone hoses (645 euro)
. Aspiration intake carbon airbox + silicone intake or alluminium intake + filter+ pipe that take air out of the engine box (575 euro)
. If you have already complete exhaust you only need the down pipe (150 euro + 40 euro for emulator)
. APS sensors of assetto corse (275 euro)
. Race cams (730 euro)
. Pistons and rods (950 euro)
. It would be better to fit intake manifold with bigger throttle body a 1290 + 150 euro for the used throttle body. You surely need specific intake pipe + silicone hoses to connect the new throttle body (165 euro)
. Modified ECU of assetto corse – you have to send me yours to make the modify (350 euro)
. It would be better to fit a stronger exhaust manifold of SS AGP (370 euro) or If you want the top you have to take the exhaust manifold 4 in 1 with new water pipe below, thermal bend and uniball support that costs you 795 euro
Kit turbo with oil and water pipes + interflange to fit my turbo on original exhaust manifold. (1380 euro)
. Bigger injectors (420 euro)
. Intercooler kit with aluminium pipes and silicone hoses (645 euro)
. Aspiration intake carbon airbox + silicone intake or alluminium intake + filter+ pipe that take air out of the engine box (575 euro)
. If you have already complete exhaust you only need the down pipe (150 euro + 40 euro for emulator)
. APS sensors of assetto corse (275 euro)
. Race cams (730 euro)
. Pistons and rods (950 euro)
. It would be better to fit intake manifold with bigger throttle body a 1290 + 150 euro for the used throttle body. You surely need specific intake pipe + silicone hoses to connect the new throttle body (165 euro)
. Modified ECU of assetto corse – you have to send me yours to make the modify (350 euro)
. It would be better to fit a stronger exhaust manifold of SS AGP (370 euro) or If you want the top you have to take the exhaust manifold 4 in 1 with new water pipe below, thermal bend and uniball support that costs you 795 euro
georgebravo- Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Bravo!...χάρις στην κίνησή σου έχουμε πλέον τον "τιμοκατάλογο" (στην κυριολεξία) του Scara!
Για ...ποιο κιτ ρώτησες και σου είπε για... μπιελοπίστονα - έκκεντρα - χταπόδια - πολλαπλή εισαγωγής και ...throtle body;
Εκτός κι αν στα είπε "πληροφοριακά"
Πάντως η τιμή για μπιέλες + πιστόνια είναι μια χαρά! Θες να σου πω πόσα ζήταγε ο ..avcweber μόνο για cps πιστόνια;
Το έκκεντρα όμως είναι ...ακόμη ακριβότερα κι από ..Colombo Βarriani αλλά δεν ξέρω περί ..τίνος πρόκειται και την κατεργασία τους!
Η αλουμινένια εισαγωγή που δίνει είναι..κι αυτή πανάκριβη αλλά είναι χειροποίητη μελετημένη, κορυφαίας ποιότητας και την έχει βάλει ο Φώτης ενώ την έχει παραγγείλει κι ο ckoum..
Οσον αφορά τις τιμές για το turbo είναι οι ίδιες που είχα ρωτήσει κι εγώ και παλιότερα...Σίγουρα δεν είναι καθόλου "φθηνά" το ανάποδο θάλεγα αλλά πρόκειται για custom - ρουλεμανάτες εφαρμογές...Σκέψου ότι και η 5128 της Precision turbo των φώτη-ckoum που κι αυτή είναι ..custom βελτιωμένη Garrett κοστίζει περισσότερο.. Και πάντα έχε υπόψη ότι ο μεγαλύτερος κλέφτης είναι η ..FIAT που χρεώνει την 1446 πάνω από ...2.200 Ε αν την πάρεις σαν ανταλλακτικό!
Το cooler με τις σωληνώσεις είναι όντως "τσιμπημένο" πιο πολύ κι από ..Forge.. αλλά είναι Top Quality και το φοράει ο ckoum... Mπορείς βέβαια να ..κάνεις τη δουλειά σου και πολύ φθηνότερα!
Mπέκ - αισθητήρες κάπου εκεί πάνε καινούργια
Carbon intakes δεν κάνουν για Βravo λόγω θέσης παγουριού νερού αφού αυτή που δίνει είναι για Grande, εκτός βέβαια κι αν αλλάξεις θέση και το βάλεις εκεί που το έχει και το grande ..στη μετώπη σχεδόν μπροστά απ τη μπαταρία..
Η τιμή για το manifold δεν είναι υπερβολική ίσα ίσα μια χαρά θα την έλεγα εφόσον μιλάμε για το Top με την Extra στήριξη με balljoint.. Σκέψου ότι ο Ποπάυ (NS Racing) που η ποιότητα της δουλειάς του είναι ότι καλύτερο στην Ελλάδα σε χειροποίητο χρεώνει ..1000αρικο για πολλαπλή! To θέμα είναι βέβαια αν όντως κάνει αυτή η πολλαπλή για την τουρμπίνα που θες να βάλεις...
Mιά χαρά επίσης είναι η τιμή για το ..downpipe γιατί τελικά εμένα ο Ποπάυ μου πήρε ...σχεδόν τα διπλά!
Όμως δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το "ενισχυμένο" μαντέμι του SS από αυτόν γιατί εδώ έχει ..220 Ε απ τη Fiat κι όχι 370 που ζητάει...Eκτός κι αν πρόκειται για άλλο εξάρτημα που πάντως ..δεν νομίζω! Πάντως αυτό χρειάζεται ..οπωσδήποτε αν θες νάχεις το κεφάλι σου ήσυχο από ..ραγίσματα!
Τα 350 κατοστάρικα για το πρόγραμμα είναι πολύ καλά...
'Αντε ...ακόμη δεν τα παρήγγειλες όλα μαζί ...πακέτο;
Για ...ποιο κιτ ρώτησες και σου είπε για... μπιελοπίστονα - έκκεντρα - χταπόδια - πολλαπλή εισαγωγής και ...throtle body;
Εκτός κι αν στα είπε "πληροφοριακά"
Πάντως η τιμή για μπιέλες + πιστόνια είναι μια χαρά! Θες να σου πω πόσα ζήταγε ο ..avcweber μόνο για cps πιστόνια;
Το έκκεντρα όμως είναι ...ακόμη ακριβότερα κι από ..Colombo Βarriani αλλά δεν ξέρω περί ..τίνος πρόκειται και την κατεργασία τους!
Η αλουμινένια εισαγωγή που δίνει είναι..κι αυτή πανάκριβη αλλά είναι χειροποίητη μελετημένη, κορυφαίας ποιότητας και την έχει βάλει ο Φώτης ενώ την έχει παραγγείλει κι ο ckoum..
Οσον αφορά τις τιμές για το turbo είναι οι ίδιες που είχα ρωτήσει κι εγώ και παλιότερα...Σίγουρα δεν είναι καθόλου "φθηνά" το ανάποδο θάλεγα αλλά πρόκειται για custom - ρουλεμανάτες εφαρμογές...Σκέψου ότι και η 5128 της Precision turbo των φώτη-ckoum που κι αυτή είναι ..custom βελτιωμένη Garrett κοστίζει περισσότερο.. Και πάντα έχε υπόψη ότι ο μεγαλύτερος κλέφτης είναι η ..FIAT που χρεώνει την 1446 πάνω από ...2.200 Ε αν την πάρεις σαν ανταλλακτικό!
Το cooler με τις σωληνώσεις είναι όντως "τσιμπημένο" πιο πολύ κι από ..Forge.. αλλά είναι Top Quality και το φοράει ο ckoum... Mπορείς βέβαια να ..κάνεις τη δουλειά σου και πολύ φθηνότερα!
Mπέκ - αισθητήρες κάπου εκεί πάνε καινούργια
Carbon intakes δεν κάνουν για Βravo λόγω θέσης παγουριού νερού αφού αυτή που δίνει είναι για Grande, εκτός βέβαια κι αν αλλάξεις θέση και το βάλεις εκεί που το έχει και το grande ..στη μετώπη σχεδόν μπροστά απ τη μπαταρία..
Η τιμή για το manifold δεν είναι υπερβολική ίσα ίσα μια χαρά θα την έλεγα εφόσον μιλάμε για το Top με την Extra στήριξη με balljoint.. Σκέψου ότι ο Ποπάυ (NS Racing) που η ποιότητα της δουλειάς του είναι ότι καλύτερο στην Ελλάδα σε χειροποίητο χρεώνει ..1000αρικο για πολλαπλή! To θέμα είναι βέβαια αν όντως κάνει αυτή η πολλαπλή για την τουρμπίνα που θες να βάλεις...
Mιά χαρά επίσης είναι η τιμή για το ..downpipe γιατί τελικά εμένα ο Ποπάυ μου πήρε ...σχεδόν τα διπλά!
Όμως δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το "ενισχυμένο" μαντέμι του SS από αυτόν γιατί εδώ έχει ..220 Ε απ τη Fiat κι όχι 370 που ζητάει...Eκτός κι αν πρόκειται για άλλο εξάρτημα που πάντως ..δεν νομίζω! Πάντως αυτό χρειάζεται ..οπωσδήποτε αν θες νάχεις το κεφάλι σου ήσυχο από ..ραγίσματα!
Τα 350 κατοστάρικα για το πρόγραμμα είναι πολύ καλά...
'Αντε ...ακόμη δεν τα παρήγγειλες όλα μαζί ...πακέτο;
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Τρι 11 Φεβ 2014, 12:56, 2 φορές συνολικά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Να ποστάρω κι εγώ επ ευκαιρίας το ...δικό μου κοστολόγιο για ότι έχω κάνει στο μοτέρ, όπου έχουμε και λέμε.. :
250 E εργατικά - φλάντζες - τάπες τουρμπίνας - σωληνώσεις νερού - λαδιού μαμά (με ..ψιλοεπεμβάσεις), όλα αυτά στον Tsakanikas Performance στο Ελληνικό + 300 Ε μοντίφα για το downpipe στον Ποπάυ (ΝS Racing) χωρίς αλλαγή του 200άρη HJS ή της υπόλοιπης εξάτμισης που την είχε φτιάξει ο ίδιος παλιότερα από το προηγούμενο setup!! + 500 E το cooler forge + 120 Ε περίπου για υλικά inox σωληνώσεων του cooler μαζί με τις σιλικόνες χωρίς η όλη τοποθέτηση - κολήσεις να κοστολογείται κανονικά λόγω προσωπικής εργασίας!+ 400 Ε τα μπέκ του SS + 200 E η μαμά πολλαπλλή του SS + φυσικά τα..650 E για την Garret GT1446 που την είχα πάρει καινούργια από αγγελία συμφορουμίτη στο FPC (Tzak) - για καινούργια από αντιπροσωπεία..άσε καλύτερα μιλάμε για 2.200 Plus + φυσικά τα ...λεφτά του προγράμματος στο Φώτη (Revlimit)!
Συνολικά ...2.420 Euro χωρίς εξάτμιση - πρόγραμμα κι αν υπολογίσουμε ότι όλη η εξάτμιση με τον καταλύτη μου κόστισε το 2008 πάνω από ..1800 Euro στον Ποπάυ κι αφαιρώντας τα 300 E που πήρε για τη μετατροπή την οποία δεν θα τη χρέωνε αν την είχε φτιάξει εξαρχής μιλάμε για ..3.920 euro !!! και όλα αυτά χωρίς φυσικά το κόστος του προγράμματος, ... τα οποία θα γίνουν ...4.000 E στρογγυλά με ένα σωστό aftermarket φίλτρο στον παπά ή μία επώνυμη φιλτροχοάνη που απλά ...επιβάλλεται στη συγκεκριμένη εφαρμογή!
Μαζί με το πρόγραμμα το κόστος για ότι έχω κάνει εγώ τουλάχιστον στο μοτέρ χωρίς να πειραχθεί τίποτε απολύτως από κεφαλή-κορμό βγαίνει ..από 4.350 euro έως 4.600 euro συνολικά ανάλογα με το τι θα ζητήσει ο προγραμματιστής ...
Στη περίπτωσή μου χρειάσθηκε εξαρχής να αλλαχθεί κι ο μαμά δίσκος LUK με ..φτιαχτό εξάφτερο με τακάκι γιατί πατινάριζε από την πρώτη στιγμή που μπήκε πάνω πρόγραμμα το 2008 xωρίς να αλλαχθεί καν η τουρμπίνα.. (άλλα 300-400 κατοστάρικα μαζί με τα περαστικά!), αλλά δεν το βάζω μέσα γιατί οφείλεται σε ελλατωματικό υλικό δίκου ...
Ούτε το κόστος μιάς aftermarket σκάστρας μπαίνει μέσα φυσικά (300 Euro για την ηλεκτρονική του Bonalume) μιάς κι η μαμά αντέχει την πίεση αλλά για το πόσο ...είναι ένα θέμα!
Ούτε βάλαμε μέσα κόστος ...των διαφορετικών αισθητήρων του SS..αφού δεν χρειάζονται αν δεν σκοπεύει κάποιος να δουλέψει πάνω από 1,5 over..(1,55 max διαβάζει ο boost) ή και του διαφορετικού θερμοστάτη, ανάλογα και με το τι θα πεί ο ..προγραμματιστής φυσικά..
Το ...κερασάκι στην τούρτα είναι πως στην περίπτωση που η μετατροπή γίνει σε ..Grande Punto προσθέστε όπωσδήποτε σε όλα αυτά και ..120 E επιπλέον για το ψυγείο λαδιού του SSkit που βγάζει το φίλτρο λαδιού στο πλαί ώστε να περάσει η σωλήνα της πίεσης του αέρα απ την τουρμπίνα στο cooler..που αλλιώς πέφτει πάνω στο φίλτρο λαδιού.. Στο Bravo αυτό δεν χρειάζεται γιατί το επιτρέπει η ..χωροταξία και ο διαφορετικός μαμά ελαστικός σωλήνας που συνδέει τουμπίνα με cooler..
Όλα αυτά βέβαια αφορούν το πόσο πηγαίνει το κόστος max με τα ..καλύτερα κι ..ακριβότερα περιφερειακά.. χωρίς βέβαια να μιλήσουμε για καινούργια τουρμπίνα απ το εμπόριο που το κόστος πάει στις ..641 λίρες Αγγλίας για την τουρμπίνα χωρίς μεταφορικά αλλά +..ΦΠΑ σύμφωνα με το Thread που έχω βάλει στο προηγούμενο post (αντί για 650 Εuro που μου κόστισε εμένα!).
Από κει και πέρα και ανάλογα με τους συμβιβασμούς που ο καθένας είναι διατεθημένος (ή κακά τα ψέματα είναι ανακασμένος!) να κανει... το κόστος διαμορφώνεται αναλόγως!
250 E εργατικά - φλάντζες - τάπες τουρμπίνας - σωληνώσεις νερού - λαδιού μαμά (με ..ψιλοεπεμβάσεις), όλα αυτά στον Tsakanikas Performance στο Ελληνικό + 300 Ε μοντίφα για το downpipe στον Ποπάυ (ΝS Racing) χωρίς αλλαγή του 200άρη HJS ή της υπόλοιπης εξάτμισης που την είχε φτιάξει ο ίδιος παλιότερα από το προηγούμενο setup!! + 500 E το cooler forge + 120 Ε περίπου για υλικά inox σωληνώσεων του cooler μαζί με τις σιλικόνες χωρίς η όλη τοποθέτηση - κολήσεις να κοστολογείται κανονικά λόγω προσωπικής εργασίας!+ 400 Ε τα μπέκ του SS + 200 E η μαμά πολλαπλλή του SS + φυσικά τα..650 E για την Garret GT1446 που την είχα πάρει καινούργια από αγγελία συμφορουμίτη στο FPC (Tzak) - για καινούργια από αντιπροσωπεία..άσε καλύτερα μιλάμε για 2.200 Plus + φυσικά τα ...λεφτά του προγράμματος στο Φώτη (Revlimit)!
Συνολικά ...2.420 Euro χωρίς εξάτμιση - πρόγραμμα κι αν υπολογίσουμε ότι όλη η εξάτμιση με τον καταλύτη μου κόστισε το 2008 πάνω από ..1800 Euro στον Ποπάυ κι αφαιρώντας τα 300 E που πήρε για τη μετατροπή την οποία δεν θα τη χρέωνε αν την είχε φτιάξει εξαρχής μιλάμε για ..3.920 euro !!! και όλα αυτά χωρίς φυσικά το κόστος του προγράμματος, ... τα οποία θα γίνουν ...4.000 E στρογγυλά με ένα σωστό aftermarket φίλτρο στον παπά ή μία επώνυμη φιλτροχοάνη που απλά ...επιβάλλεται στη συγκεκριμένη εφαρμογή!
Μαζί με το πρόγραμμα το κόστος για ότι έχω κάνει εγώ τουλάχιστον στο μοτέρ χωρίς να πειραχθεί τίποτε απολύτως από κεφαλή-κορμό βγαίνει ..από 4.350 euro έως 4.600 euro συνολικά ανάλογα με το τι θα ζητήσει ο προγραμματιστής ...
Στη περίπτωσή μου χρειάσθηκε εξαρχής να αλλαχθεί κι ο μαμά δίσκος LUK με ..φτιαχτό εξάφτερο με τακάκι γιατί πατινάριζε από την πρώτη στιγμή που μπήκε πάνω πρόγραμμα το 2008 xωρίς να αλλαχθεί καν η τουρμπίνα.. (άλλα 300-400 κατοστάρικα μαζί με τα περαστικά!), αλλά δεν το βάζω μέσα γιατί οφείλεται σε ελλατωματικό υλικό δίκου ...
Ούτε το κόστος μιάς aftermarket σκάστρας μπαίνει μέσα φυσικά (300 Euro για την ηλεκτρονική του Bonalume) μιάς κι η μαμά αντέχει την πίεση αλλά για το πόσο ...είναι ένα θέμα!
Ούτε βάλαμε μέσα κόστος ...των διαφορετικών αισθητήρων του SS..αφού δεν χρειάζονται αν δεν σκοπεύει κάποιος να δουλέψει πάνω από 1,5 over..(1,55 max διαβάζει ο boost) ή και του διαφορετικού θερμοστάτη, ανάλογα και με το τι θα πεί ο ..προγραμματιστής φυσικά..
Το ...κερασάκι στην τούρτα είναι πως στην περίπτωση που η μετατροπή γίνει σε ..Grande Punto προσθέστε όπωσδήποτε σε όλα αυτά και ..120 E επιπλέον για το ψυγείο λαδιού του SSkit που βγάζει το φίλτρο λαδιού στο πλαί ώστε να περάσει η σωλήνα της πίεσης του αέρα απ την τουρμπίνα στο cooler..που αλλιώς πέφτει πάνω στο φίλτρο λαδιού.. Στο Bravo αυτό δεν χρειάζεται γιατί το επιτρέπει η ..χωροταξία και ο διαφορετικός μαμά ελαστικός σωλήνας που συνδέει τουμπίνα με cooler..
Όλα αυτά βέβαια αφορούν το πόσο πηγαίνει το κόστος max με τα ..καλύτερα κι ..ακριβότερα περιφερειακά.. χωρίς βέβαια να μιλήσουμε για καινούργια τουρμπίνα απ το εμπόριο που το κόστος πάει στις ..641 λίρες Αγγλίας για την τουρμπίνα χωρίς μεταφορικά αλλά +..ΦΠΑ σύμφωνα με το Thread που έχω βάλει στο προηγούμενο post (αντί για 650 Εuro που μου κόστισε εμένα!).
Από κει και πέρα και ανάλογα με τους συμβιβασμούς που ο καθένας είναι διατεθημένος (ή κακά τα ψέματα είναι ανακασμένος!) να κανει... το κόστος διαμορφώνεται αναλόγως!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Σαβ 15 Φεβ 2014, 05:26, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
του μιλησα για το κιτ 250-290..το κοστος μπορει να παει πολυ ποιο κατω..μιας και ειχα απορια γιαυτο το κιτ και ρωτησα..
πολυ απλα μπορω ν παρω το κιτ του ckoun με 1800 περιπου και με τα περιττα που θα πουλησω πχ εξατμηση τελικο..μπορει να βγαλω και τα περαστικα..αλλα παντως εχω να το λεω πολυ καλος στο μπλα μπλα...ωραιος τπακος ο ενρικο..
πολυ απλα μπορω ν παρω το κιτ του ckoun με 1800 περιπου και με τα περιττα που θα πουλησω πχ εξατμηση τελικο..μπορει να βγαλω και τα περαστικα..αλλα παντως εχω να το λεω πολυ καλος στο μπλα μπλα...ωραιος τπακος ο ενρικο..
georgebravo- Posts : 223
Join date : 30/09/2013
Age : 35
Location : THESSALONIKI
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Ο Enrico είναι κορυφαίος βελτιωτής..μπορώ να πω ίσως ο καλύτερος για T-jet..κι όχι μόνο! Πάρα πολύ ψαγμένος κι ειλικρινής! Κι είναι και συνειδητοποιμένος Ιταλόφιλος αφού το site του έχει σαν logo την ..προσωπική του Deltona vs ..όλα τα υπόλοιπα που βελτιώνει!!!
Νάταν μόνο άλλες εποχές...
Το kit του ckoum...δυστυχώς ξέχασέ το
Eχει ήδη πωληθεί σε ...γνωστό μας Πατρινό και πολύτεκνο Bravakia! Κι είναι ..αξιέπαινος αφού τα κουτσούβελα και τα παρελκόμενα έξοδα δεν τον πτόησαν στο να κάνει αμέσως την κίνηση ...την επόμενη κι όλας μέρα αφού οδήγησε το δικό μου!!!!
Νάταν μόνο άλλες εποχές...
Το kit του ckoum...δυστυχώς ξέχασέ το
Eχει ήδη πωληθεί σε ...γνωστό μας Πατρινό και πολύτεκνο Bravakia! Κι είναι ..αξιέπαινος αφού τα κουτσούβελα και τα παρελκόμενα έξοδα δεν τον πτόησαν στο να κάνει αμέσως την κίνηση ...την επόμενη κι όλας μέρα αφού οδήγησε το δικό μου!!!!
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 12:59, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Γκανταλφιδις εχω να πω τα εξης:
α) οι τιμες του forge οντως δεν ειναι τελειες επειδη προφανως ητανε η εισαγωγη απο πριν αρπαγμενη λογω χαμηλης ταχυτητας, ισως να ηθελε λιγο ακομη να επιμεινεις με λιγοτερο γκαζι για καποια χλμ παραπανω ωστε να καθαρισει απο περιττες θερμοκρασιες και μετα να το τσιτωσεις.Αν ειχες και το θερμομονωτικο υλικο που εχω εγω στο σωληνα εισαγωγης πιστευω θα ηταν 5 βαθμους τουλαχιστον παρακατω η θερμοκρασια σου. Βεβαια τωρα να μην ειμαστε και υπερβολικοι με 32 βαθμους και τελικες να εχεις 48 εισαγωγη ΔΕΝ ειναι και ασχημα.Με το μαμα θα ειχες 60........για την πλακα ομως.Τετοιο πειραμα θελω να κανω και εγω αλλα πρεπει να βγω εθνικη και το αφηνω για οταν κατεβω αλμυρο.Αν εχω καλυτερη θερμοκρασια εισαγωγης στις ιδιες συνθηκες τοτε ισως να ειναι δικαιολογημενη η ενσταση σου για το κουλερ σου.Απλα πρεπει να παρατηρησεις οταν ξεκινας το πατημα για τελικη ποσο iat εχεις.Μηπως οταν ξεκινησες ειχες τιποτα γεματα 50αρια και επεσε στο 48 οταν ησουν τελικη?Γιατι κατι τετοιο ειναι θετικο και οχι για "μουρμουρα"
β) εγω σου βαζω και το δικο μου διαγραμμα και πες μου αν ειχα κανει το ρετουσαρισμα και ειχα παει και εγω 200 αλογα οπως μου ειχε πει ο φωτης οτι γινεται και με ασφαλεια και ας εχω και 95αρα στο απλο,ποια θα ηταν η διαφορα με το δικο σου που ειναι καθαρα για 100αρα?
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/2gt3sr8.jpg
α) οι τιμες του forge οντως δεν ειναι τελειες επειδη προφανως ητανε η εισαγωγη απο πριν αρπαγμενη λογω χαμηλης ταχυτητας, ισως να ηθελε λιγο ακομη να επιμεινεις με λιγοτερο γκαζι για καποια χλμ παραπανω ωστε να καθαρισει απο περιττες θερμοκρασιες και μετα να το τσιτωσεις.Αν ειχες και το θερμομονωτικο υλικο που εχω εγω στο σωληνα εισαγωγης πιστευω θα ηταν 5 βαθμους τουλαχιστον παρακατω η θερμοκρασια σου. Βεβαια τωρα να μην ειμαστε και υπερβολικοι με 32 βαθμους και τελικες να εχεις 48 εισαγωγη ΔΕΝ ειναι και ασχημα.Με το μαμα θα ειχες 60........για την πλακα ομως.Τετοιο πειραμα θελω να κανω και εγω αλλα πρεπει να βγω εθνικη και το αφηνω για οταν κατεβω αλμυρο.Αν εχω καλυτερη θερμοκρασια εισαγωγης στις ιδιες συνθηκες τοτε ισως να ειναι δικαιολογημενη η ενσταση σου για το κουλερ σου.Απλα πρεπει να παρατηρησεις οταν ξεκινας το πατημα για τελικη ποσο iat εχεις.Μηπως οταν ξεκινησες ειχες τιποτα γεματα 50αρια και επεσε στο 48 οταν ησουν τελικη?Γιατι κατι τετοιο ειναι θετικο και οχι για "μουρμουρα"
β) εγω σου βαζω και το δικο μου διαγραμμα και πες μου αν ειχα κανει το ρετουσαρισμα και ειχα παει και εγω 200 αλογα οπως μου ειχε πει ο φωτης οτι γινεται και με ασφαλεια και ας εχω και 95αρα στο απλο,ποια θα ηταν η διαφορα με το δικο σου που ειναι καθαρα για 100αρα?
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/2gt3sr8.jpg
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 12:59, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
εγω εχτες θεσσαλονικη κοζανη πηγα με 160 κλειδωμενα στο cruise control εκτος απο τα σημεια τα πολυ ανηφορικα στην εγνατια που προτιμησα να παω με 120-140.Ειχα το πρωι 10 με 11 που ταξιδευα 30 εξωτερικη και ΙΑΤ και με τις 2 ταχυτητες 38.Οταν ανεβαινε ενα βαθμο η εξωτερικη αντιστοιχα ανεβαινε και η ΙΑΤ εναν 31 με 39 πχ. Να τονισουμε οτι το καμματι του πανε ειναι πιο πολυ ανηφορικο και του ελα κατηφορικο.
Στο πανε λοιπον ειχα στα 160 κλειδωμενα με κλιματισμο 815-820 πυρομετρο και 38 ΙΑΤ και εκαψα στα 170 χλμ αποστασης 9,6/100 με το instant consumption στα πολυ ανηφορικα κομματια να χτυπαει 13,8 -14,6/100!!!!!!!
Στο ελα με 120 χλμ λογω νυχτας και εξωτερικη 28 με κλιματισμο ειχα 36 ΙΑΤ και εκαψα 6,4/100 για τα αντιστοιχα χλμ.
Γκανταλφολυκε.... το ιντερκουλερ μου δειχνει καλυτερο δουλεμα σε σχεση με το δικο σου,μενει τωρα να κανω και ενα γερο πατημα απο 2αρα τελικη να δω εκει τι ΙΑΤ θα εχω και αν εχω καλυτερα νουμερα απο σενα τοτε σιγουρα το κουλερ μου δουλευει καλυτερα.Βεβαια εσυ εχεις λιγο παραπανω πιεση απο ενα σημειο και μετα αλλα δε νομιζω οτι αυτη η μικρη διαφορα ειναι η αιτια για τις θερμοκρασιες εισαγωγης οταν εχεις να κανεις με forge κουλερ.Δε μπορω να καταλαβω αυτο που λες για 15 βαθμους πανω με 40 εχεις 55 εν κινησει. Εγω τετοια διαφορα 15-20 βαθμους την μαζευω σε κινηση σταματα-ξεκινα..... Με 33 εξωτερικη και τελικη που ειχες πει για 10-15 βαθμους πανω,το δεχομαι αλλα για 120χλμ ταχυτητα και τοσο υψηλο ΙΑΤ ......κατι δε μου κολλαει ρε αδερφε.Ασε να κανω και εγω το πατημα δευτερα με τελικη σε κανα διοδιο οταν κατεβω αλμυρο σε κομματι της εθνικης που γνωριζω και θα το ξανααναλυσουμε το θεμα.
Στο πανε λοιπον ειχα στα 160 κλειδωμενα με κλιματισμο 815-820 πυρομετρο και 38 ΙΑΤ και εκαψα στα 170 χλμ αποστασης 9,6/100 με το instant consumption στα πολυ ανηφορικα κομματια να χτυπαει 13,8 -14,6/100!!!!!!!
Στο ελα με 120 χλμ λογω νυχτας και εξωτερικη 28 με κλιματισμο ειχα 36 ΙΑΤ και εκαψα 6,4/100 για τα αντιστοιχα χλμ.
Γκανταλφολυκε.... το ιντερκουλερ μου δειχνει καλυτερο δουλεμα σε σχεση με το δικο σου,μενει τωρα να κανω και ενα γερο πατημα απο 2αρα τελικη να δω εκει τι ΙΑΤ θα εχω και αν εχω καλυτερα νουμερα απο σενα τοτε σιγουρα το κουλερ μου δουλευει καλυτερα.Βεβαια εσυ εχεις λιγο παραπανω πιεση απο ενα σημειο και μετα αλλα δε νομιζω οτι αυτη η μικρη διαφορα ειναι η αιτια για τις θερμοκρασιες εισαγωγης οταν εχεις να κανεις με forge κουλερ.Δε μπορω να καταλαβω αυτο που λες για 15 βαθμους πανω με 40 εχεις 55 εν κινησει. Εγω τετοια διαφορα 15-20 βαθμους την μαζευω σε κινηση σταματα-ξεκινα..... Με 33 εξωτερικη και τελικη που ειχες πει για 10-15 βαθμους πανω,το δεχομαι αλλα για 120χλμ ταχυτητα και τοσο υψηλο ΙΑΤ ......κατι δε μου κολλαει ρε αδερφε.Ασε να κανω και εγω το πατημα δευτερα με τελικη σε κανα διοδιο οταν κατεβω αλμυρο σε κομματι της εθνικης που γνωριζω και θα το ξανααναλυσουμε το θεμα.
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 12:59, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:00, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Δεν αντεξες τελικα!!!!Καλοφορετοι και ευχομαι να μην απογοητευτεις.
Εγω δεν θα το κανω το βημα τελικα να βαλω τους colombo medium με τη 1446 gia 3 λογους:
α)επειδη εχει ανοιχτει και πλανιαριστει το κεφαλαρι δεν ξερω τι συμπιεση εχει ανεβασει τωρα,οποτε δεν νομιζω οτι μπορουμε να τσιτωσουμε και αλλο το μοτερ αν ειναι ηδη στο 10+.
β)Δεν πιστευω οτι θα δω καποια αξιοσημαντη διαφορα εφοσων δεν θα μπορουμε και να τσιτωσουμε πολυ ουτε χαμηλα ουτε ψηλα.Τσαμπα θα τραβανε παραπανω βενζινες τα κεντροφορια.
γ)η 1446 οσο φιλοτιμη τουρμπινα και να ειναι δεν εχει αλλο να δωσει και σε καμμια περιπτωση δεν θελω και να την ξεζουμισω καθως στο μυαλο μου ειναι και το ενδεχομενο πωλησης της για αγορα αλλης μεγαλυτερης και θελω να ειναι σε οσο καλυτερη κατασταση γινεται.
Τους κραταω στη φαρετρα μου λοιπον τους εκκεντροφορους CB και ελπιζω να βρω τουρμπινα με χαρακτηριστικα 2056 για να κανω σωστο συνδυασμο.Εφοσων ξαναανοιχτει το μοτερ και μπουν σφυρια βεβαια ολα αυτα.Ετσι οπως ειναι τωρα με κουκουρουκου συμπιεση δεν πειραζω τιποτα αλλο.Για μενα η αναζητηση στο ss 1446 set up τελειωνει εδω .Γι αλλους ομως ....τωρα αρχιζει απο οτι φαινεται.
Εγω δεν θα το κανω το βημα τελικα να βαλω τους colombo medium με τη 1446 gia 3 λογους:
α)επειδη εχει ανοιχτει και πλανιαριστει το κεφαλαρι δεν ξερω τι συμπιεση εχει ανεβασει τωρα,οποτε δεν νομιζω οτι μπορουμε να τσιτωσουμε και αλλο το μοτερ αν ειναι ηδη στο 10+.
β)Δεν πιστευω οτι θα δω καποια αξιοσημαντη διαφορα εφοσων δεν θα μπορουμε και να τσιτωσουμε πολυ ουτε χαμηλα ουτε ψηλα.Τσαμπα θα τραβανε παραπανω βενζινες τα κεντροφορια.
γ)η 1446 οσο φιλοτιμη τουρμπινα και να ειναι δεν εχει αλλο να δωσει και σε καμμια περιπτωση δεν θελω και να την ξεζουμισω καθως στο μυαλο μου ειναι και το ενδεχομενο πωλησης της για αγορα αλλης μεγαλυτερης και θελω να ειναι σε οσο καλυτερη κατασταση γινεται.
Τους κραταω στη φαρετρα μου λοιπον τους εκκεντροφορους CB και ελπιζω να βρω τουρμπινα με χαρακτηριστικα 2056 για να κανω σωστο συνδυασμο.Εφοσων ξαναανοιχτει το μοτερ και μπουν σφυρια βεβαια ολα αυτα.Ετσι οπως ειναι τωρα με κουκουρουκου συμπιεση δεν πειραζω τιποτα αλλο.Για μενα η αναζητηση στο ss 1446 set up τελειωνει εδω .Γι αλλους ομως ....τωρα αρχιζει απο οτι φαινεται.
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:00, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
ΓΙΩΡΓΟ το οverlap θα παιζει επικινδυνα σε ταχυτητες και τελικες ΟΧΙ σε πατηματα με κοφτες.Δεν με φοβιζει αυτο αν ειναι ρυθμιζω μονο για επιταχυνσεις χωρις τελικες και ολα οκ.
Τα θεματα που με ανυσηχουν ειναι ακριβως αυτα που περιεγραψa
Τα θεματα που με ανυσηχουν ειναι ακριβως αυτα που περιεγραψa
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Deleted!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την petalas στις Παρ 08 Μάης 2015, 13:01, 1 φορά
petalas- Posts : 142
Join date : 19/01/2014
Απ: Setup garrett 1446 σε bravo 120hp
Εγω απο την αλλη νομιζω οτι στις επιταχυνσεις το overlap θα λειτουργει ευεργετικα για την δυναμη και δεν θα ειναι τοσο επικινδυνο οσο στην διαρκεια των υψηλων ταχυτητων.Αυτο μου ειχε τονισει και ο προγραμματιστης μας,το προβλημα του ηταν στις τελικες και οχι στις επιταχυνσεις.
hobit-jet- Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» Setup 2056 σε T-jet
» GARRETT M54
» Coilovers για Bravo
» Neo Bravo στη brazil?????
» Tιμόνι σε Bravo T-jet
» GARRETT M54
» Coilovers για Bravo
» Neo Bravo στη brazil?????
» Tιμόνι σε Bravo T-jet
Σελίδα 2 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Πεμ 09 Ιουν 2016, 03:21 από antobbi
» Βραδυνή τσάρκα στην Θεσσαλονίκη 11/2/2016 09:00 μμ
Τετ 10 Φεβ 2016, 14:52 από antobbi
» Πωλειται εξατμιση
Σαβ 30 Ιαν 2016, 08:13 από lytostechnology
» Kοπή της πίτας fiatclubmakedonias.gr 2016
Τετ 13 Ιαν 2016, 14:24 από antobbi
» ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ
Παρ 20 Νοε 2015, 08:41 από alfabill38
» Εκδρομή μελών fiatclubmakedonias 15/11
Τρι 17 Νοε 2015, 02:15 από antobbi
» aftermarket δοχειο αναθυμιασεων
Τετ 30 Σεπ 2015, 13:41 από hobit-jet
» Συνάντηση Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου
Σαβ 05 Σεπ 2015, 03:10 από antobbi
» Εκδρομή 09/08/15 στο beach bar Sahara
Τετ 29 Ιουλ 2015, 02:39 από antobbi