Fiat Club Makedonias


Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Fiat Club Makedonias
Fiat Club Makedonias
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Πρόσφατα Θέματα
» Βραδυνή τσάρκα στην Θεσσαλονίκη 11/2/2016 09:00 μμ
Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή I_icon_minitimeΠεμ 09 Ιουν 2016, 03:21 από antobbi

»  Βραδυνή τσάρκα στην Θεσσαλονίκη 11/2/2016 09:00 μμ
Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή I_icon_minitimeΤετ 10 Φεβ 2016, 14:52 από antobbi

» Πωλειται εξατμιση
Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή I_icon_minitimeΣαβ 30 Ιαν 2016, 08:13 από lytostechnology

»  Kοπή της πίτας fiatclubmakedonias.gr 2016
Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή I_icon_minitimeΤετ 13 Ιαν 2016, 14:24 από antobbi

» ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ
Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή I_icon_minitimeΠαρ 20 Νοε 2015, 08:41 από alfabill38

» Εκδρομή μελών fiatclubmakedonias 15/11
Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή I_icon_minitimeΤρι 17 Νοε 2015, 02:15 από antobbi

» aftermarket δοχειο αναθυμιασεων
Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή I_icon_minitimeΤετ 30 Σεπ 2015, 13:41 από hobit-jet

» Συνάντηση Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου
Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή I_icon_minitimeΣαβ 05 Σεπ 2015, 03:10 από antobbi

» Εκδρομή 09/08/15 στο beach bar Sahara
Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή I_icon_minitimeΤετ 29 Ιουλ 2015, 02:39 από antobbi

Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ημερολόγιο Ημερολόγιο


Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή

Πήγαινε κάτω

Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή Empty Αιτίες ζημιών του υπερσυμπιεστή

Δημοσίευση από hobit-jet Πεμ 23 Ιαν 2014, 01:42

Λοιπον σκέφτηκα ότι θα ηταν αρκετα εξυπηρετικο να ποσταρω έναν "μπουσουλα" για το τι μπορει να φταιει σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που κατι δεν παει καλα ώστε να χρησιμοποιηθεί σαν βαση για διερευνηση.

 
ΑΙΤΙΕΣ ΖΗΜΙΩΝ ΤΟΥ ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗ 

Υπάρχουν οκτώ βασικές αιτίες ζημιών ενός υπερσυμπιεστή: 

1. Έλλειψη λαδιού 
2. Καθυστέρηση λαδιού 
3. Είσοδος ακαθαρσιών 
4. Εισαγωγή ξένων αντικειμένων 
5. Υπερθέρμανση 
6. Μη ζυγοστάθμιση 
7. Διαδικασία μονταρίσματος 
8. Λανθασμένα ανταλλακτικά 

Οι έξι πρώτες θα αναλυθούν λεπτομερειακά ενώ οι δύο τελευταίες απλά αναφέρονται στα όχι σωστά ανταλλακτικά τα οποία χρησιμοποιούνται και στη μη σωστή διαδικασία μονταρίσματος του υπερσυμπιεστή. 

1. ΕΛΛΕΙΨΗ ΛΑΔΙΟΥ 

α) Φραγμένα σωληνάκια λαδιού 
Το σωληνάκι λαδιού αν παρουσιάζει κάποιο τσάκισμα σε ένα σημείο περιορίζει την παροχή λαδιού προς τον υπερσυμπιεστή. Επίσης εάν τα φίλτρα δεν αλλάζονται κανονικά τότε βρωμιές δημιουργούνται μέσα στα σωληνάκια περιορίζοντας την κανονική ροή λαδιού. 

β) Χαμηλή στάθμη λαδιού 
Η στάθμη λαδιού στο κάρτερ θα πρέπει να διατηρείται στα καθορισμένα σύμφωνα με τον κατασκευαστή κινητήρα επίπεδα αλλιώς η ποσότητα με την οποία λιπαίνεται ο υπερσυμπιεστής δεν θα είναι αυτή που απαιτείται. 

γ) Όχι σωστή λειτουργία της αντλίας λαδιού 
Αν η αντλία λαδιού δεν λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή κινητήρα, θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο σύστημα λίπανσης του υπερσυμπιεστή. 

δ) Φραγμένο φίλτρο λαδιού 

Τα φίλτρα λαδιού θα πρέπει να αλλάζονται κανονικά σύμφωνα με τον κατασκευαστή κινητήρα. Το σύστημα λίπανσης ενός κινητήρα έχει σχεδιαστεί ώστε να παρέχει επαρκή ποσότητα λαδιού στον υπερσυμπιεστή, έτσι κάποιες ακαθαρσίες στα φίλτρα θα προκαλέσουν αναπόφευκτα έλλειψη λαδιού σ' αυτό. 

2. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΑΔΙΟΥ 

α) Καθυστέρηση παροχής λαδιού μετά την τοποθέτηση του υπερσυμπιεστή ή μετά την αλλαγή του φίλτρου λαδιού 
Όταν επισκευάζεται ένας υπερσυμπιεστής και το ξανά-τοποθετείτε στον κινητήρα είναι απαραίτητο να υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ποσότητα λαδιού σ' αυτό. Ο αέρας όμως πηγαίνει στον υπερσυμπιεστή πιο γρήγορα από το λάδι που σημαίνει ότι αν δεν υπάρχει κάποια ποσότητα λαδιού στον υπερσυμπιεστή θα αρχίσει η περιστροφή του ρότορα και κατά συνέπεια των επιμέρους ανταλλακτικών τα οποία όμως θα είναι στεγνά προκαλώντας έτσι μεγάλη ζημιά. 
Όταν μια μηχανή ξεκινάει να λειτουργεί, θα πρέπει να δουλεύει για κάποιο διάστημα καθώς υπερβολικά μαρσαρίσματα θα προκαλέσουν ζημιά λόγω της καθυστέρησης παροχής λαδιού. Αυτή η διαδικασία είναι σημαντική όταν ο κινητήρας έχει αρκετό καιρό να τεθεί σε λειτουργία ή τις πολύ κρύες ημέρες. 

β) Όχι σωστή λειτουργία της αντλίας λαδιού 
Αν η αντλία λαδιού δεν λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή τότε η παροχή λαδιού δεν θα είναι η αναμενόμενη προκαλώντας προβλήματα στο σύστημα λίπανσης. 
Το φαινόμενο της καθυστέρησης παροχής λαδιού στα κουζινέτα παρατηρείται με το φάγωμα στην εξωτερική της διάμετρο και σε μερικές περιπτώσεις και στις άκρες αυτών. Στο θρός τα φαινόμενα είναι ακριβώς τα ίδια. 

3. ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΚΑΘΑΡΣΙΩΝ 

α) Φραγμένο φίλτρο λαδιού εξαιτίας της μη συχνής αλλαγής του 
Αν το φίλτρο λαδιού δεν αντικαθίσταται κανονικά σύμφωνα με τον κατασκευαστή τότε σ' αυτό μαζεύονται βρωμιές από το συνεχές φιλτράρισμα του λαδιού φράζοντας τις εισόδους λαδιού προς τον υπερσυμπιεστή. 

β) Βρωμιά προερχόμενη από την επισκευή 
Είναι πολύ σημαντικό κατά την επισκευή ενός υπερσυμπιεστή τα ανταλλακτικά να είναι καθαρά. Συνήθως η πιο πρόωρη ζημιά σ' ένα υπερσυμπιεστή οφείλεται σ' αυτό το ζήτημα. 

γ) Λανθασμένο φίλτρο λαδιού 
Το φίλτρο λαδιού το οποίο χρησιμοποιείται θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις σωστές προδιαγραφές καθώς λανθασμένο σε μέγεθος φίλτρο μπορεί να επιστρέψει την είσοδο ακαθαρσιών, φράζοντας έτσι τις διόδους λίπανσης προς τον υπερσυμπιεστή. 

δ) Λανθασμένος τύπος λαδιού 
Όπως και στο φίλτρο λαδιού έτσι και το λάδι το οποίο χρησιμοποιείται θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές του κατασκευαστή όπως επίσης θα πρέπει η αλλαγή αυτού να γίνεται σε κανονικά χρονικά διαστήματα. 

ε) Κομμάτια από την μηχανή 
Εάν κάποια ζημιά έχει προκληθεί από την μηχανή ή από τον υπερσυμπιεστή, είναι βασικό ότι και τα δύο θα επισκευαστούν ώστε να μην ξανα-υπάρξει είσοδος ακαθαρσιών στο σύστημα λίπανσης. Κομμάτια σπασμένα μπορούν να περάσουν από την φτερωτή γι' αυτό πρέπει τα φίλτρα αέρος να ελέγχονται και να επισκευάζονται κανονικά. Στα κουζινέτα τα αποτελέσματα από την είσοδο ακαθαρσιών παρατηρούνται στην εξωτερική του διάμετρο η οποία και φαγώνεται. Σαν συνέπεια αυτού επέρχεται και το φάγωμα στο σώμα στα σημεία ακριβώς που εφάπτεται με τα κουζινέτα. 

5. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΞΕΝΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ 

α) Εισαγωγή ξένων αντικειμένων από την εισαγωγή του υπερσυμπιεστή 
Εάν λανθασμένα ή βουλωμένα φίλτρα αέρος χρησιμοποιούνται τότε αυτά μπορούν να επιτρέψουν την είσοδο αντικειμένων στην εισαγωγή προκαλώντας ζημιά στην φτερωτή εισαγωγής. Επίσης τα σωληνάκια εισαγωγής δεν θα πρέπει να είναι τρυπημένα ή κομμένα γιατί και αυτό μπορεί να προκαλέσει την ίδια ζημιά. 

β) Εισαγωγή ξένων αντικειμένων από την μηχανή προς την εξαγωγή του υπερσυμπιεστή 
Εάν κάποιο πρόβλημα παρουσιαστεί στην μηχανή και κάποιο κομμάτι σπάσει είναι πολύ εύκολο να εισέλθει στον υπερσυμπιεστή από την πολλαπλή εξαγωγής. Αν κάποιο κομμάτι περάσει στον υπερσυμπιεστή από την πλευρά της εισαγωγής αέρα, τα πτερύγια της φτερωτής θα φαγωθούν ή ακόμα και θα σπάσουν. Αντίθετα τα πτερύγια του άξονα μάλλον θα λυγίσουν παρά θα σπάσουν και αυτό λόγω της υψηλής αντοχής του υλικού από το οποίο κατασκευάζεται ο άξονας. 

6. ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ 

α) Αύξηση θερμοκρασίας στην εξαγωγή 
Η υπερβολική ανάπτυξη θερμοκρασίας στην εξαγωγή προκαλείται όταν μεταβάλλεται ο λόγος αέρα προς καύσιμο ο οποίος πρέπει να βρίσκεται περίπου στα επίπεδα 25 προς 1. Αυτό μπορεί να δημιουργηθεί από βουλωμένα φίλτρα αέρος ή από λάθος επιλογή υπερσυμπιεστή σε κάποιο κινητήρα. 

β) Αύξηση θερμοκρασίας λαδιού 
Αυτό μπορεί να συμβεί αν το ψυγείο λαδιού δεν λειτουργεί σωστά. Ακόμα όταν μετά από αρκετή λειτουργία ο κινητήρας σταματήσει απότομα αυτό επίσης θα οδηγήσει σε αύξηση της θερμοκρασίας στο λάδι. Όταν στο λάδι αναπτυχθεί μεγάλη θερμοκρασία αυτό θα αρχίσει να καίγεται και να δημιουργεί καρβουνίλα στον άξονα, φάγωμα στα κουζινέτα και κατά συνέπεια ζημιά στον υπερσυμπιεστή. 
Στο σώμα θα δημιουργηθεί καρβουνίλα εσωτερικά με αποτέλεσμα να φραχτούν οι δίοδοι του λαδιού και να οδηγηθούμε πλέον σε προβλήματα στον υπερσυμπιεστή από την μη σωστή παροχή λαδιού. 
Στα κουζινέτα θα παρατηρηθεί ξεθώριασμα καθώς και φάγωμα εξωτερικά ενώ στο κέλυφος εξαγωγής θα υπάρξουν ραγίσματα ή και σπασμένα κομμάτια. Στο σημείο που το κέλυφος εφάπτεται με την πολλαπλή εξαγωγής θα υπάρξουν ραγίσματα και σε ακραίες περιπτώσεις αν το κέλυφος έχει διάφραγμα μπορεί να σπάσει. 

6. ΜΗ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ 

α) Ζημιά στον άξονα ή στην φτερωτή 
Εάν κάποια κομμάτια από την μηχανή περάσουν στον υπερσυμπιεστή τότε θα δημιουργήσουν ζημιά στον άξονα ή στην φτερωτή αντίστοιχα. Σαν αποτέλεσμα αυτού θα είναι ο ρότορας να βγει εκτός ζυγοστάθμισης. Στην καλύτερη περίπτωση το κουζινέτο θα αρχίσει να φαγώνεται προκαλώντας στη συνέχεια ζημιά, ενώ στη χειρότερη ο ρότορας θα βγει τόσο πολύ εκτός ζυγοστάθμισης που θα προκαλέσει άμεση καταστροφή του άξονα και της φτερωτής. 

β) Σημάδια στην ζυγοστάθμιση 
Είναι σημαντικό όταν ζυγοσταθμίζεται ένας ρότορας να σημαδεύονται στις σωστές θέσεις τα αντίστοιχα κομμάτια καθώς και να τοποθετούνται σ' αυτές όταν μοντάρεται ο υπερσυμπιεστής. Όταν αυτό δεν γίνεται ο ρότορας θα φύγει από την ζυγοστάθμιση και πολύ γρήγορα θα προκαλέσει ζημιά στον υπερσυμπιεστή. 

γ) Αντικατάσταση ανταλλακτικών του ρότορα χωρίς ζυγοστάθμιση 
Εάν κάποια από τα ανταλλακτικά του ρότορα πρέπει να αλλαχθούν τότε επιβάλλεται η ζυγοστάθμιση. Εάν αυτό δεν γίνει, λόγω της μεγάλης ταχύτητας με την οποία περιστρέφεται ο ρότορας η πίεση - βάρος που θα δημιουργηθεί στα κουζινέτα θα είναι τεράστια με αποτέλεσμα την αναπόφευκτη ζημιά του υπερσυμπιεστή. Τα αποτελέσματα στα κουζινέτα από την μη ζυγοστάθμιση του ρότορα φαίνονται όταν αυτά φαγώνονται ανόμοια εξωτερικά. Αν παρατηρήσουμε ένα θρος ή ένα φλίγκερ θα δούμε ότι και αυτά θα παρουσιάσουν πρόβλημα σ' ένα τους σημείο μόνο. Όσον αφορά την φτερωτή εισαγωγής, τα πτερύγια της θα έρθουν σε επαφή με το κέλυφος εισαγωγής με αποτέλεσμα να φαγωθούν και έτσι θα επέλθει μείωση της απόδοσης του υπερσυμπιεστή. Σε περίπτωση που ο ρότορας βγει εκτός ζυγοστάθμισης το κάτω μέρος της φτερωτής θα φαγωθεί μόνο σ΄ένα σημείο. 

Η ζυγοστάθμιση του άξονα και της φτερωτής είναι απαραίτητη προκειμένου να επιβιώσει το εσωτερικό σύστημα λειτουργίας του υπερσυμπιεστή στις μεγάλες ταχύτητες περιστροφής του ρότορα. Σε μια κλίμακα από 0 έως 140.000 rpm ο ρότορας δεν μπορεί να θεωρηθεί ως άκαμπτος - τέλειος. Μέσα σε αυτήν την κλίμακα δημιουργούνται μια ή περισσότερες καίριες ταχύτητες κατά τις οποίες ο άξονας δονείται στην φυσική του ταχύτητα (συντονισμός). Αν ο άξονας δεν έχει ζυγοσταθμιστεί σωστά, η ζημιά η οποία θα επέλθει στον υπερσυμπιεστή από την δύναμη που θα ασκηθεί στα εσωτερικά ανταλλακτικά θα είναι μεγάλη. Αυτή η δύναμη είναι γνωστή από την φυσική ως κεντρομόλος δύναμης. 

F = 4 π² * ν² * m * R όπου π = 3,14, ν = στροφές ανά sec, m = μάζα σε Kg, R = ακτίνα σε μέτρα. 

Αν υποθέσουμε ότι σε ένα ρότορα έχουμε απόκλιση ζυγοστάθμισης 1,5 χιλιοστό του γραμμαρίου με ταχύτητα περιστροφής 2500 στροφές ανά sec και ακτίνα απόκλισης ζυγοστάθμισης 2,5cm από τον νοητό άξονα του ρότορα τότε η δύναμη που ασκείται είναι ίση με 0,94 k




ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΒΛΑΒΩΝ ΤURBO 



Α. ΑΙΤΙΕΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΙΣΧΥΟΣ 

1.
Φραγμένο φίλτρο αέρα 
2. Φραγμένος αγωγός αέρα από την εισαγωγή πρός την πολλαπλή εισαγωγής 
3. Φραγμένη εισαγωγή πολλαπλής 
4. Διαρροή αέρα στην τροφοδοσία από την εισαγωγή πρός την πολλαπλή εισαγωγής 
5. Διαρροή αέρα μεταξύ της πολλαπλής εισαγωγής και της μηχανής 
6. Ξένο αντικείμενο στην πολλαπλή εξαγωγής (από την μηχανή) 
7. Περιορισμένο σύστημα εξαγωγής 
8. Σπασμένη πολλαπλή εξαγωγής, φλάτζες με διαρροή 
9. Διαρροή αερίων στην εισαγωγή καυσαερίων (σύνδεση με πολλαπλή εξαγωγής) 
10. Κακή ρύθμιση μπέκ η αντλίας καυσίμου 
11. Κακή ρύθμιση βαλβίδων μηχανής 
12. Φαγωμένα ελατήρια μηχανής 
13. Καμένες βαλβίδες η και πιστόνια 
14. Υπερβολική βρωμιά - κάπνια στην φτερωτή εισαγωγής 
15. Κατεστραμμένο 
Turbo 
16. Βλάβη στην westgate 

Β. ΜΠΛΕ ΚΑΠΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ 

1. Φραγμένο φίλτρο αέρα 
2. Φραγμένη η εισαγωγή αναρρόφησης πρός την εισαγωγή του turbo 
3. Διαρροή αέρα στην τροφοδοσία από την εισαγωγή πρός την πολλαπλή εισαγωγής 
4. Διαρροή αέρα μεταξύ της πολλαπλής εισαγωγής και της μηχανής 
5. Ξένο αντικείμενο στην πολλαπλή εξαγωγής (από την μηχανή) 
6. Βουλωμένα σωληνάκια λαδιού 
7. Περιορισμένος εξαερισμός του κάρτερ 
8. Καρβουνιασμένο σώμα turbo 
9. Φαγωμένα ελατήρια μηχανής 
10. Καμένες βαλβίδες η και πιστόνια 
12. Κατεστραμμένο turbo 

Γ. ΔΙΑΡΡΟΗ ΛΑΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ 

1. Φραγμένο φίλτρο αέρα 
2. Φραγμένη η εισαγωγή αναρρόφησης πρός την εισαγωγή του turbo 
3. Ξένο αντικείμενο στην πολλαπλή εξαγωγής (από την μηχανή) 
4. Περιορισμένο σύστημα εξαγωγής 
5. Βουλωμένα σωληνάκια λαδιού 
6. Περιορισμένος εξαερισμός του κάρτερ 
7. Καρβουνιασμένο σώμα turbo 
8. Φαγωμένα ελατήρια μηχανής 
10. Υπερβολική βρωμιά - κάπνια στην φτερωτή εισαγωγής 
11. Κατεστραμμένο turbo 

Δ. ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΑΥΡΟΥ ΚΑΠΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ 

1. Φραγμένο φίλτρο αέρα 
2. Φραγμένη η εισαγωγή αναρρόφησης πρός την εισαγωγή του turbo 
3. Φραγμένος αγωγός αέρα από την εισαγωγή πρός την πολλαπλή εισαγωγής 
4. Φραγμένη εισαγωγή πολλαπλής 
5. Διαρροή αέρα στην τροφοδοσία από την εισαγωγή πρός την πολλαπλή εισαγωγής 
6. Διαρροή αέρα μεταξύ της πολλαπλής εισαγωγής και της μηχανής 
7. Ξένο αντικείμενο στην πολλαπλή εξαγωγής (από την μηχανή) 
8. Περιορισμένο σύστημα εξαγωγής 
9. Σπασμένη πολλαπλή εξαγωγής, φλάτζες με διαρροή 
10. Διαρροή αερίων στην εισαγωγή καυσαερίων (σύνδεση με πολλαπλή εξαγωγής) 
11. Κακή ρύθμιση μπέκ η αντλίας καυσίμου 
12. Κακή ρύθμιση βαλβίδων μηχανής 
13. Φαγωμένα ελατήρια μηχανής 
14. Καμένες βαλβίδες η και πιστόνια 
15. Υπερβολική βρωμιά - κάπνια στην φτερωτή εισαγωγής 
16. Κατεστραμμένο turbo 

Ε. ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ 

1. Φραγμένο φίλτρο αέρα 
2. Φραγμένη η εισαγωγή αναρρόφησης πρός την εισαγωγή του turbo 
3. Διαρροή αέρα στην τροφοδοσία από την εισαγωγή πρός την πολλαπλή εισαγωγής 
4. Διαρροή αέρα μεταξύ της πολλαπλής εισαγωγής και της μηχανής 
5. Ξένο αντικείμενο στην πολλαπλή εξαγωγής (από την μηχανή) 
6. Βουλωμένα σωληνάκια λαδιού 
7. Περιορισμένος εξαερισμός του κάρτερ 
8. Φαγωμένα ελατήρια μηχανής 
9. Καμένες βαλβίδες η και πιστόνια 
10. Υπερβολική βρωμιά - κάπνια στην φτερωτή εισαγωγής 
11. Κατεστραμμένο turbo 

ΣΤ. ΘΟΡΥΒΩΔΕΣ TURBO 

1. Φραγμένος αγωγός αναρρόφησης πρός την εισαγωγή του turbo 
2. Φραγμένος αγωγός αέρα από την εισαγωγή πρός την πολλαπλή εισαγωγής 
3. Φραγμένη εισαγωγή πολλαπλής 
4. Διαρροή αέρα στην τροφοδοσία από το φίλτρο πρός την εισαγωγή 
5. Διαρροή αέρα στην τροφοδοσία από την εισαγωγή πρός την πολλαπλή εισαγωγής 
6. Διαρροή αέρα μεταξύ της πολλαπλής εισαγωγής και της μηχανής 
7. Ξένο αντικείμενο στην πολλαπλή εξαγωγής (από την μηχανή) 
8. Σπασμένη πολλαπλή εξαγωγής, φλάτζες με διαρροή 
9. Διαρροή αερίων στην εισαγωγή καυσαερίων (σύνδεση με πολλαπλή εξαγωγής) 
10. Διαρροή αερίων στην εξαγωγή καυσαερίων του turbo 
11. Υπερβολική βρωμιά - κάπνια στην φτερωτή εισαγωγής 
12. Κατεστραμμένο turbo 

Ζ. ΘΟΡΥΒΟΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ TURBO 

1. Φραγμένη η εισαγωγή αναρρόφησης πρός την εισαγωγή του turbo 
2. Υπερβολική βρωμιά - κάπνια στην φτερωτή εισαγωγής 

Η. ΑΙΤΙΕΣ ΔΙΑΡΡΟΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ 

1. Βουλωμένα σωληνάκια λαδιού 
2. Περιορισμένος εξαερισμός του κάρτερ 
3. Καρβουνιασμένο σώμα turbo 
4. Φαγωμένα ελατήρια μηχανής 
5. Καμένες βαλβίδες η και πιστόνια 
6. Υπερβολική βρωμιά - κάπνια στην φτερωτή εισαγωγής 
7. Κατεστραμμένο turbo


 

 

 
hobit-jet
hobit-jet

Posts : 209
Join date : 15/10/2013
Location : θεσσαλονικη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης